اعلام انزجار مسئولان یزد از حمله وحشیانه رژیم‌ صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی

به دنبال اقدام وحشیانه و شیطانی شب گذشته رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی، مسئولان استان یزد این جنایت بزرگ را محکوم کردند و از جوامع بین‌المللی خواستند تا به سکوت خود پایان دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به دنبال جنایت وحشیانه شب گذشته رژیم صهیونیستی و مورد هدف قرار دادن بیمارستان المعمدانی در غزه که محل امنی برای مردم بی‌گناه غزه بود و موجب به شهادت رسیدن بیش از هزار تن نیروهای غیرنظامی فلسطینی شد، آیت‌الله محمدرضا ناصری امام جمعه یزد، مهران فاطمی استاندار یزد و سردار حسین زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد و سایر مسئولان در پیام‌هایی مجزا این جنایت هولناک را محکوم کردند.

در پیام آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد آمده است:

«مردم مسلمان و شریف و مؤمن استان یزد خوب می‌دانید که «ارض مقدس» فلسطین و مسجدالاقصی که مفتخر به ندای آسمانی «بارکنا حوله» است، پس از سال‌ها غربت و تنهایی و مقاومت در برابر جنایات و تخریب و بی‌رحمی دشمن این روزها در شرایطی حساس و سرنوشت ساز به سر می‌برد. از سویی جنایات و ددمنشی‌های اشغالگران صهیونیست، مردم بی‌پناه، به ویژه بانوان و کودکان مظلوم و بی‌گناه و زیرساخت‌ها و ابنیه عمومی و خصوصی و بیمارستان‌های غزه قهرمان را هدف گرفته و قلوب همه احرار را در سراسر جهان آزرده است و از دیگر سو، حماسه مقاومت و استقامت مجاهدان سرافراز سرزمین مقدس پیامبران و پایداری قهرمانانه و وحدت کم‌نظیر و بهم پیوسته مناطق قدس شریف، کرانه غربی و غزه، دل‌ها و جان‌ها را سرشار از غرور و حماسه مقدس کرده است. سکوت جوامع بین‌المللی و مدعیان حقوق بشر در برابر حملات بی‌رحمانه غاصبان خبیث قدس و بی‌اعتنایی آنان، اگر چه جای تعجب ندارد، اما موجب تأسف بسیار است.»

مهران فاطمی، استاندار یزد نیز در پیامی ضمن محکومیت این جنایت هولناک گفت: جنایت هولناک و ددمنشانه در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه که منجر به شهادت گسترده بیماران بی‌گناه و پناه‌آوران به این مکان به ویژه زنان و کودکان معصوم شد، خشم گسترده و انزجار بی‌سابقه علیه رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی را در میان ملت‌های سراسر جهان به دنبال داشت.

وی ادامه داد: انفعال و کوتاهی مجامع بین‌المللی در برابر این جنایت وحشیانه که عواطف انسان‌های آگاه و آزاده را به شدت جریحه‌دار کرده و قلب هر انسانی را با هر دین و آئینی به درد آورده است، به هیچ عنوان پذیرفته نبوده و لازم است در پرتو اتحاد و وحدت جهان اسلام، پاسخی محکم و دندان‌شکن به این رژیم جنایتکار داده شود.

استاندار یزد تاکید کرد: اینجانب با ابراز انزجار و محکومیت شدید اقدام جنایت‌کارانه و وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی، به روح بلند همه شهدای مظلوم و والامقام مقاومت درود می‌فرستم و رهایی قدس شریف را به عنوان آرمانی الهی از چنگال صهیونیسم غاصب از درگاه حضرت دوست مسئلت دارم.

سردار حسین زارع‌کمالی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد نیز در پیامی جداگانه ضمن محکومیت این جنایت رژیم صهیونیستی آورده است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم / وَنُریدُ أَن نَمُنَّ عَلَی الَّذینَ استُضعِفوا فِی الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّةً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثینَ / سوره قصص آیه ﴿۵﴾ جنایت هولناک بمباران بیمارستان المعمدانی غزه به عنوان یکی از بزرگترین جنایت جنگی تاریخ و قتل عام بیش از هزار کودک و زن مجروح و بی‌دفاع که نشان از جنون و استیصال این رژیم کودک‌کش دارد، بار دیگر چهره شیطانی و خوی وحشیانه و گرگ‌صفت رژیم صهیونیستی را به جهان نشان داد و به محو این غده سرطانی از پیکر جهان اسلام سرعت بخشید، و ان‌شاءالله طبق وعده حق ولی امر مسلمین جهان، شاهد نابودی کامل این غاصبان وحشی قدس شریف به دست رزمندگان جبهه مقاومت خواهیم بود.

ما برای رویارویی با اسرائیل و حضور در این کارزار حق و باطل، دوشادوش همه جبهه یکپارچه جهان اسلام لحظه شماری می‌کنیم و نماز را به امامت فرمانده معظم کل قوا در قدس شریف اقامه خواهیم کرد. سپاه الغدیر استان یزد بار دیگر شهادت مظلومانه زنان، مردان و کودکان بی‌دفاع غزه، توسط رژیم جعلی، موقت و وحشی‌خویِ صهیونیستی را محکوم و به تمام آزادگان جهان تسلیت می‌گوید و به تمام حکومت‌های آزادی‌خواه جهان، این جمله امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را یادآوری می‌کند که: «محو اسرائیل اتفاق خواهد افتاد.»

کد خبر 697033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.