آغاز ثبت‌نام نهایی متقاضیان داوطلبی نمایندگی انتخابات مجلس از ۲۷ مهر

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: از بیست‌وهفتم مهرماه تا سوم آبان‌ماه متقاضیانی که در مرحله پیش‌ثبت‌نام شرکت و کد رهگیری دریافت کردند، می‌توانند به پنجره واحد وزارت کشور به نشانی keshvar.moi.ir مراجعه کنند و ثبت‌نام خود را انجام دهند.

به گزارش ایمنا، بیست‌ویکمین جلسه ستاد انتخابات استان امروز _چهارشنبه بیست‌وششم مهرماه_ با حضور رئیس ستاد انتخابات، اعضا و با بررسی وضعیت شهرستان‌های کوهپایه و هرند برگزار شد.

در حاشیه این نشست مهدی سلیمانی، دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان اظهار کرد: مسائل، اقدامات و مشکلاتی که در حوزه برگزاری انتخابات ممکن است با آن مواجه شویم در این جلسه مطرح و آمادگی استان جهت برگزاری انتخابات بررسی شد.

وی افزود: با حضور فرمانداران دو شهرستان کوهپایه و هرند که یک حوزه انتخابیه مشترک دارند؛ برخی مشکلات زیرساختی دو شهرستان مطرح شد، در این خصوص درصدد هستیم این مشکلات قبل از برگزاری انتخابات حل و فصل شود.

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان تصریح کرد: در فرایند انتخابات پس از مرحله پیش‌ثبت‌نام که در مردادماه انجام شد و صحت‌سنجی اطلاعات و مدارک متقاضیان توسط شش مرجعی که در قانون ذکر شده، انجام شد، به مرحله ثبت‌نام نهایی متقاضیان رسیدیم.

سلیمانی ادامه داد: از بیست‌وهفتم مهرماه تا سوم آبان‌ماه متقاضیانی که در مرحله پیش‌ثبت‌نام شرکت و کد رهگیری دریافت کردند، می‌توانند به پنجره واحد وزارت کشور به نشانی keshvar.moi.ir مراجعه کنند و ثبت‌نام خود را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: در این مرحله متقاضیان می‌توانند با شماره همراهی که در مرحله پیش‌ثبت‌نام ارائه کرده‌اند و درج کد ملی به سامانه وارد شوند. متقاضیان این مهم را در نظر داشته باشند که تمام مراحل باید از طریق رایانه انجام شود.

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان خاطرنشان کرد: در این مرحله متقاضی باید ۲۳ بند پیش‌بینی شده در سامانه را تکمیل کند؛ این بندها شامل اطلاعات هویتی، شخصی، شغلی، سوابق سیاسی، اجتماعی و فرهنگی متقاضیان است‌.

سلیمانی متذکر شد: بارگذاری گواهی ۵ سال سابقه اشتغال متقاضی در بخش دولتی، عمومی، خصوصی یا غیردولتی، موردی است که به‌تازگی به قانون انتخابات اضافه شده است که در این راستا متقاضیان باید گواهی و مدارک مورد نظر را در مرحله پیش‌بینی شده بارگذاری کنند.

وی در پایان اضافه کرد: با توجه به اینکه فرایند تکمیل فرم‌ها زمان‌بر است پیشنهاد می‌شود متقاضیان برای شرکت در مرحله ثبت‌نام در روزهای ابتدایی اقدام کنند.

کد خبر 697031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.