۳۰ درصد معابر شهری یاسوج خاکی است

شهردار یاسوج گفت: ۳۰ درصد از معابر شهر یاسوج خاکی است و ۷۰ درصد کوچه‌ها و معابر دارای پوشش آسفالت، نیاز به ترمیم و بازسازی دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیوان آشنا صبح امروز _چهارشنبه بیست‌وششم مهرماه_ در حاشیه بازدید از منطقه «زیرتل» شهر یاسوج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی چند روزی که به عنوان خادم مردم در شهرداری یاسوج عهده‌دار مدیریت این شهر شده‌ام، بازدیدهای مختلفی از سطح شهر و حاشیه برای بررسی مشکلات به عمل آمده است.

وی افزود: ۳۰ درصد از معابر سطح شهر یاسوج خاکی است و ۷۰ درصد آسفالت شده دارای بافت آسفالت فرسوده است.

شهردار یاسوج با بیان اینکه ترمیم، بهسازی و آسفالت معابر شهر یاسوج نیاز به اعتبار بالایی دارد، خاطرنشان کرد: برای آسفالت معابر خاکی نیاز به اعتبارات بالایی است و امیدواریم با اتکا به درآمدهای مالی شهرداری و مساعدت استانداری کهگیلویه و بویراحمد، کار آسفالت معابر خاکی شهر یاسوج را به سرانجام برسانیم.

آشنا با اشاره به نام‌گذاری بعضی کوچه‌های شهر گفت: در تمام حوزه‌ها مشکلات فرهنگی و عمران وجود دارد و در همه حوزه‌ها باید اقداماتی انجام شود که رضایت نسبی مردم را فراهم کند.

وی تصریح کرد: درآمد و هزینه شهرداری باید توسط مجموعه تأمین و هزینه‌های شهرداری برای انجام امور عمرانی، خدمات‌دهی و حقوق کارکنان کسب شود، این مهم تنها با همکاری مردم و میسر می‌شود و امیدواریم شهروندان در این خصوص با شهرداری همکاری کنند.

کد خبر 696980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.