برگزاری نخستین مسابقه دوچرخه‌سوار جهت‌یاب ایران در ناژوان

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان گفت: مسابقه دوچرخه‌سوارِ جهت‌یاب، ویژه مردان برای نخستین‌بار در کشور، در جاده سلامت ناژوان برگزار می‌شود.

مهدی قائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به مناسبت هفته تربیت‌بدنی با همکاری هیئت انجمن‌های ورزشی، هیئت دوچرخه‌سواری و کمیته جهت‌یابی استان اصفهان و محوریت اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی مدیریت ناژوان شهرداری این کلان‌شهر مسابقه جذاب جهت‌یابی با دوچرخه ویژه مردان، روز جمعه، بیست‌وهشتم مهرماه سال جاری با حضور شهروندان برای نخستین‌بار در کشور، در جاده سلامت و پارک جنگلی ناژوان برگزار می‌شود.

وی افزود: این رویداد جذاب حرکت خلاق و نوینی در رسته مسابقات جهت‌یابی در کشور است که از ساعت ۸ صبح از ضلع غربی پل وحید (پارک میرزا کوچک‌خان)، ابتدای جاده سلامت شماره یک ناژوان آغاز خواهد شد.

برگزاری نخستین مسابقه دوچرخه‌سوار جهت‌یاب ایران در ناژوان

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان تصریح کرد: تلفیق ورزش در دو رسته تخصصی متفاوت شامل ظرفیت ورزش دوچرخه‌سواری در جاده سلامت ناژوان و ورزش جذاب جهت‌یابی که در حوزه گردشگری نیز برای گردشگران از جذابیت خاصی برخوردار است، در کنار هم می‌تواند تفریحی به یادماندنی را رقم زند.

وی ادامه داد: همگرایی هیئت‌های ورزشی مربوطه و تجربه عملکردی مدیریت ناژوان در اقدام به همکاری با کمیته جهت‌یابی استان اصفهان در سال گذشته و برگزاری نخستین دوره از مسابقات ملی جهت‌یابی ویژه بانوان در عرصه ناژوان آغازی بر اقدام برای همگانی‌کردن و آموزش این رشته خواهد بود که امیدواریم با همکاری مجموعه‌های مرتبط رقم بخورد.

وی با دعوت از دوچرخه‌سواران مرد برای حضور در این رویداد گفت: امیدواریم در راستای افزایش تفریح‌های خانواده‌محور در عرصه ناژوان شاهد هم‌افزایی و کنار هم قرارگیری ظرفیت طبیعی و جنگلی ناژوان و ورزش جهت‌یابی باشیم و بتوانیم سبکی جدید در گردشگری خانوادگی را در این عرصه به شهروندان و گردشگران معرفی و ارائه کنیم.

کد خبر 696953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.