قیمت مسکن اصفهان (منطقه ۱) / با ۳ میلیارد تومان در مرکز اصفهان ساکن شوید!

بر اساس مشاهدات میدانی، قیمت هر متر آپارتمان در مرکز شهر اصفهان از ۳۵ تا ۱۳۰ میلیون تومان متغیر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بر اساس مشاهدات میدانی، قیمت هر متر آپارتمان در مرکز شهر اصفهان از ۳۵ تا ۱۳۰ میلیون تومان متغیر است. برای مثال یک آپارتمان ۱۰۳ متری دو خوابه با قدمت ۵ سال در خیابان عباس آباد برای فروش گذاشته شده که فروشنده قیمت هر متر از آن را ۶۶ میلیون تومان عنوان کرده است. مالک این آپارتمان مدعی است که نزدیک دو ایستگاه مترو بوده و دارای آسانسور و پارکینگ است؛ همچنین از سه طرف نور جنوبی و شمالی دارد و ۷ دقیقه تا زاینده رود و چهار باغ فاصله زمانی دارد.‌

علاوه بر این آپارتمان ۱۰۵ متری در همین منطقه که به ادعای مالک آن کلید نخورده و صفر بوده قیمت هر متر آن حدود ۵۴ میلیون و ۲۸۵ هزار تومان تعیین شده است. همچنین این آپارتمان در طبقه اول واقع شده و دارای دو اتاق خواب است که قیمت نهایی تعیین برای این واحد مسکونی ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعلام شده است.

یک آپارتمان ۲۰۰ متری سه خوابه در خیابان آذر وجود دارد که هر متر آن ۱۲۰ میلیون تومان تعیین شده است. این واحد در طبقه سوم قرار دارد و آسانسور و پارکینگ نیز دارد؛ از دیگر ویژگی این واحد ۲۴ میلیارد تومانی می‌توان به نور دو طرف، سه خواب با مستر، نورگیری عالی و قرارگیری آن بر کنار مادی نیاصرم اشاره کرد.

همچنین یک واحد مسکونی در خیابان مطهری، بیشه حبیب نیز وجود دارد که متراژ آن ۱۴۵ متری است و سال ساخت آن به سال ۱۴۰۰ مربوط می‌شود. قیمت تعیین شده برای این واحد سه خوابه حدود ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان از سوی مالک اعلام شده است. این آپارتمان تک واحدی در طبقه دوم ساختمان قرار دارد.

یک آپارتمان ۸۰ متری نیز که در خیابان شیخ بهایی اصفهان ساخته شده و قدمت آن بیش از ۱۳ سال است. قیمت این واحد دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده که دارای دو خواب و انباری است اما پارکینگ و آسانسور ندارد. البته این آپارتمان در بن‌بست قرار دارد که ماشین رو نیز نمی‌باشد.

کد خبر 696947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.