برپایی ۱۳۳۸ برنامه در کرمان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از برگزاری ۱۳۳۸ برنامه فرهنگی و ورزشی و افتتاح ۳۰ پروژه ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، میثم پاریزی امروز _سه‌شنبه بیست‌وپنجم مهرماه_ در جمع خبرنگاران، با اعلام روزشمار هفته تربیت‌بدنی و ورزش، اظهار کرد: هفته تربیت‌بدنی و ورزش در سال ۱۴۰۲ از بیست‌وششم مهرماه تا دوم آبان‌ماه با شعار «ورزش، خانواده شاد، ایران قوی» برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برپایی ۱۳۳۸ برنامه فرهنگی و ورزشی در کرمان به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش، افزود: به همین مناسبت ۳۰ پروژه با اعتبار بیش از ۶۵۰ میلیارد ریال معادل ۶۵ میلیارد تومان با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، دهیاری‌ها، بنیاد علوی و شرکت کرمان موتور و نفت به بهره برداری می‌رسند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با بیان اینکه با افتتاح پروژه‌های ورزشی بیش از ۶۳ هزار مترمربع به سرانه ورزشی استان افزوده می‌شود، تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل زمین چمن مصنوعی، سالن ورزشی و … است که در سرتاسر استان کرمان به بهره‌برداری می‌رسند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان ادامه داد: در هفته تربیت‌بدنی و ورزش، مسابقات ورزشی در سطح استانی و کشوری، همایش بزرگ ورزش صبحگاهی، تجدید میثاق با شهدا همراه با تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار، افتتاحیه مسابقات ووشو بانوان قهرمانی کشور، اختتامیه جشنواره شطرنج، جشن بزرگ خانواده ورزش کرمان‌، افتتاح نمایشگاه عزت و پیشرفت همراه با جشن‌های عصرگاهی، جشنواره اسکیت نونهالان و سمینار آموزشی ویژه کارکنان برپا می‌شود.

کد خبر 696819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.