ثبت ۵۱۹۰ تماس در سامانه ۱۳۷ شهرداری گرگان

شهردار گرگان گفت: طی شش ماهه امسال پنج هزار و ۱۹۰ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری برقرار شده است که چهار هزار و ۳۸۲ مورد آن رسیدگی شد.

سیدمحمدرضا سیدالنگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طی شش ماهه نخست امسال شهروندان پنج هزار و ۱۹۰ تماس با سامانه ۱۳۷ برقرار کرده‌اند که چهار هزار و ۳۸۳ مورد آن رسیدگی شده است.

وی افزود: بیشترین درخواست شهروندان مربوط به خدمات شهری با سه هزار و ۶۳ مورد، سد معبر ۹۹۴ مورد، سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری ۳۹۲ مورد، عمرانی ۲۱۹ مورد و جمع‌آوری متکدیان ۱۱۲ مورد بوده است.

شهردار گرگان یادآور شد: سامانه ارتباطی ۱۳۷ پل ارتباطی میان شهروندان با شهرداری است، و شهرداری با برنامه‌ریزی مناسب در راستای رضایتمندی شهروندان پس از شناسایی آسیب‌های شهری نسبت به رفع آن‌ها اقدام می‌کند.

سیدالنگی با بیان اینکه سامانه ۱۳۷ شهرداری به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت نقطه نظرات شهروندان در زمینه‌های مختلف شهری است، ادامه داد: تماس شهروندی با سامانه ۱۳۷ شهرداری نسبت به گذشته افزایش داشته است که نشان از اعتماد شهروندان به مدیریت شهری است.


وی از ایجاد سازمان عمران در شهرداری گرگان خبر داد و گفت: بر اساس ماده ۵۴ و ۸۴ شهرداری‌ها در تشکیلات اداری و مالی قانون شهرداری‌ها دو نوع سازمان فعالیت دارند.

شهردار گرگان افزود: فعالیت سازمان شهرداری‌ها به موجب ماده ۸۴ طبق اصول بازرگانی اداره می‌شود و از نظر تشکیلات اداری مستقل هستند.

سیدالنگی ادامه داد: سازمان‌هایی که طبق ماده ۵۴ فعالیت دارند مستقل نیستند و تحت مدیریت شهرداری به وظایف خود رسیدگی می‌کنند.

کد خبر 696207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.