حاشیه‌سازی‌‎ها درباره صدور مجوز یک برنامه / آثار نمایش خانگی در راه تلویزیون‌

معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا درباره حواشی صدور یک مجوز و پخش برخی آثار نمایش‌ خانگی در تلویزیون نکاتی را مطرح کرد.

به گزارش ایمنا، هفته گذشته در حالی که معاون ساترا در گفت‌وگویی اعلام کرده بود که هنوز جمع‌بندی نهایی در خصوص مجوز برنامه جدید مهران مدیری انجام نشده است، بعضی کانال‌های خبری ادعا کردند که ساترا اعلام کرده است که مجوز این برنامه (اسکار) به‌زودی صادر خواهد شد و چند روز پس از این خبر، روز گذشته در خبری کاملاً متناقض به نقل از یک منبع نامشخص اعلام کردند که ساترا جلوی صدور این مجوز را گرفته است.

محمدصادق افراسیابی، معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا در خصوص آخرین وضعیت صدور مجوز برنامه اسکار و شایعات و اخبار جعلی مربوط به برنامه جدید مهران مدیری گفت: همان‌طور که پیش‌تر اعلام کرده بودیم صدور مجوز این برنامه (اسکار) در حال بررسی است؛ توصیه ما به رسانه‌ها این است که اجازه دهند فرآیندهای بررسی صدور مجوز در شورای صدور مجوز ساترا دنبال شود و از گمانه‌زنی‌های مبهم و نقل قول‌های فاقد مرجع مشخص خودداری کنند.

وی افزود: ترکیب اعضای شورای صدور مجوز ساترا و اختیارات این شورا به‌طور کامل مشخص است و حتماً طبق قوانین و آئین‌نامه‌های مصوب تلاش می‌شود، مُرّ قانون اجرا شود.

معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا خاطرنشان کرد: سازمان صداوسیما در یک‌سال‌ونیم اخیر ضمن اجرای دقیق قوانین نظارتی، کمک‌های زیادی به زیست‌بوم صوت و تصویر فراگیر کرده است؛ به تازگی شاهد بودیم که مقدمات پخش برخی آثار شبکه نمایش خانگی از طریق شبکه‌های تلویزیونی در حال انجام است و در هفته‌های آتی اخبار خوب دیگری از اقدامات حمایتی جدید ساترا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش ایمنا، جدیدترین مجوزی که ساترا داده است به سریال «سایه باز» به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی علی یاور برمی‌گردد.

منبع: تسنیم

کد خبر 696083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.