عملکرد شهرداری کرمان در دومین نمایشگاه خدمات شهری ارائه می‌شود

شهردار کرمان از ارائه عملکرد حوزه خدمات شهری شهرداری کرمان به مردم در نمایشگاه بین‌المللی جنوب‌شرق کرمان خبر داد.

سعید شعرباف در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری دومین نمایشگاه خدمات شهری و جشنواره گل‌وگیاه، از ارائه عملکرد یک سال اخیر حوزه خدمات شهری و آموزش ایمنی و خدمات الکترونیکی شهرداری کرمان در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی جنوب شرق کرمان خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه از ۲۶ مهرماه به مدت چهار روز دایر خواهد شد.

وی با اشاره به حضور گسترده فروشگاه‌ها، کارخانه‌ها و تولیدکننده‌های حوزه خدمات‌شهری از سایر شهرهای کشور در نمایشگاه، افزود: در این نمایشگاه عملکرد یک ساله شهرداری کرمان در حوزه خدمات‌شهری شامل مبلمان شهری، نورپردازی، آموزش‌های شهروندی، آموزش مسائل ایمنی، تفکیک زباله از مبدأ، روند کاشت گل‌وگیاه در سطح شهر و نگهداری گل‌ها و گیاهان ارائه می‌شود.

شهردار کرمان با بیان اینکه بازدیدکنندگان با حضور در نمایشگاه از خدمات آموزش شهروندی در حوزه پسماند و آموزش ایمنی آتش‌نشانی و دریافت نرم‌افزار شمیز و عروسک دایی دانا ویژه تفکیک زباله از مبدأ نیز بهره‌مند می‌شوند، تصریح کرد: با حضور کارشناسان و به همت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، آموزش کاشت و نگهداری گل‌های آپارتمانی در نمایشگاه انجام می‌شود.

وی از برنامه‌ریزی برای برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی شامل عروسک‌گردانی و نمایش عروسکی در کنار نمایش تجهیزات جدید حوزه آتش‌نشانی خبر داد و گفت: در این نمایشگاه همچنین از متقاضیان برای جذب آتش‌نشان افتخاری نیز نام‌نویسی می‌شود.

شعرباف با اشاره به اختصاص سرویس ایاب‌وذهاب برای بازدید از نمایشگاه، خاطرنشان کرد: برای تسهیل در رفت‌وآمد شهروندان، اتوبوس‌هایی از مسیر میدان آزادی به سمت نمایشگاه بین‌المللی جنوب‌شرق کرمان واقع در بزرگراه آیت‌الله هاشمی روبروی شهرک صنعتی شماره دو در نظر گرفته شده است.

کد خبر 695907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.