اصپاک؛ خدمت جدید شهرداری به شهروندان اصفهانی

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با بیان اینکه سامانه اصپاک خدمت جدید شهرداری به شهروندان این کلان‌شهر است، گفت: یکی از قابلیت‌های این سامانه بیمه آتش‌سوزی منازل است که بر اساس آن، شهروندان با تحویل ۲۵ کیلوگرم پسماند خشک به مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ تومان منازل خود را بیمه آتش‌سوزی می‌کنند.

غلامرضا ساکتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به راه‌اندازی سامانه اصپاک به نشانی https://isfpak.com برای جمع‌آوری پسماند خشک از درِ منازل شهروندان اصفهان اظهار کرد: جمع‌آوری پسماند خشک از در منازل، اماکن تجاری، ادارات و مجموعه‌ها یکی از اقداماتی است که در راستای هوشمندسازی شهر در زمینه مدیریت پسماندها می‌شود.

وی افزود: با توجه به خدمت اشاره شده، سامانه جمع‌آوری هوشمند اصپاک به صورت اپلیکیشن در دسترس شهروندان قرار گرفته است که با ثبت درخواست خود، می‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان تصریح کرد: یکی از چالش‌های حوزه جمع‌آوری پسماند خشک، مراجعه هفتگی خودروهای جمع‌آوری بازیافت به محلات بود، اما در حال حاضر با ثبت درخواست هوشمند افراد، حداکثر طی یک روز عوامل جمع‌آوری پسماند خشک، به جلوی در منازل شهروندان اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه با وجود این اپلیکیشن و خدمت هوشمند، افراد با برنامه‌ریزی می‌توانند نسبت به تحویل پسماند خشک منازل خود اقدام کنند، ادامه داد: تمام تلاش‌های انجام شده در راستای ارائه خدمات بهتر و مؤثرتر به شهروندان و افزایش همکاری آن‌ها است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان ادامه داد: هر بار با تحویل پسماند خشک، مقدار آن در سیستم ثبت می‌شود و زمانی که این عدد به میزان ۲۵ کیلوگرم رسید، شهروندان می‌توانند از بیمه آتش‌سوزی منازل به مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ تومان استفاده کنند، البته خدمات بهتر و موثرتری برای تشویق شهروندان به منظور تحویل پسماند خشک پیش‌بینی شده است که اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ساکتی با بیان اینکه شهروندان اصفهان می‌توانند اپلیکیشن«اصفهان من» را از طریق نشانی app.isfahan.ir نصب کنند، زیرا خدمات «اصپاک» نیز روی این سامانه ارائه می‌شود، اضافه کرد: از همشهریان دعوت می‌شود در راستای برطرف‌شدن دغدغه‌های مربوط به موارد مختلف در خصوص بیمه آتش‌سوزی و استفاده بهینه از پسماندهای خشک در مسیر درست و بهداشتی آن، همکاری و مشارکت لازم را با سازمان مدیریت پسماند برای شرکت در این طرح داشته باشند.

کد خبر 695802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.