خودرو سانگ‌یانگ موسو ۲۰۲۴ چه مشخصاتی دارد؟

خودرو سانگ‌یانگ موسو ۲۰۲۴ دارای چرخ‌های ۱۷ اینچی، نور بالا اتوماتیک، چراغ‌های LED، چراغ مه شکن جلو و برف‌ پاک‌کن‌های حساس به باران است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، خودرو سانگ‌یانگ موسو ۲۰۲۴ دارای یک موتور ۲.۲ لیتری چهار سیلندر توربو دیزل با قدرت ۱۳۳ کیلووات و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور است. این خودرو به صورت معمول ۸.۶ لیتر سوخت در هر ۱۰۰ کیلومتر استفاده می‌کند، ظرفیت باک بنزین آن نیز ۷۵ لیتر است.

طول و عرض خودرو سانگ‌یانگ موسو ۲۰۲۴ به ترتیب ۵۰۹۵ و ۱۹۵۰ میلی‌متر است در حالی که ارتفاع آن ۱۸۴۰ میلی‌متر و فاصله بین دو محور نیز ۳۱۰۰ میلی‌متر است. قیمت این خودرو بین ۴۰ هزار تا ۴۵ هزار دلار با توجه به مدل آن متفاوت است. خودروی یادشده دارای ترمز اضطراری خودکار (AEB)، هشدار برخورد به جلو، هشدار خروج از خطر، دوربین دنده عقب، هشدار توجه راننده، سنسور پارک جلو و عقب و سیستم نظارت بر فشار لاستیک است.

خودرو سانگ‌یانگ موسو ۲۰۲۴ دارای چرخ‌های ۱۷ اینچی، نور بالا اتوماتیک، چراغ‌های LED، چراغ مه شکن جلو، برف پاک‌کن‌های حساس به باران، نمایشگر ۱۲.۳ اینچی، سیستم صوتی مجهز به شش بلندگو و دو پورت USB-C در قسمت جلو است؛ این خودرو در رنگ‌های سفید، سبز، خاکستری، مشکی و قرمز در دسترس افراد قرار می‌گیرد.

کد خبر 695706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.