وزش باد و افزایش دما در گیلان و اردبیل / بارش و رعدوبرق ادامه دارد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، وضعیت هوای کشور را تشریح کرد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امروز در بعضی نقاط خراسان‌های شمالی رضوی و جنوبی، شرق یزد، شمال سمنان، استان‌های ساحلی خزر، اردبیل، آذربایجان‌شرقی، ارتفاعات البرز مرکزی و روز یکشنبه در بعضی نقاط آذربایجان‌های غربی و شرقی، اردبیل و خراسان جنوبی، بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: روز دوشنبه با نفوذ سامانه بارشی در مناطق شمال غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی و روز سه‌شنبه افزون بر مناطق ذکر شده در شمال شرق، بارش پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: روز چهارشنبه نیز در نوار شمالی و بعضی نقاط جنوب غرب, بارش خواهیم داشت؛ همچنین از روز دوشنبه تا چهارشنبه در ساعات بعدازظهر در جنوب سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: روز دوشنبه در استان‌های اردبیل و گیلان وزش باد شدید جنوبی و افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان خاطرنشان کرد: وضعیت هوای کنونی استان اصفهان، کمی ابری، گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک با بیشینه ۳۱ و کمینه ۱۵ درجه سانتی‌گراد است و روز یکشنبه، بیست‌وسوم مهرماه نیز کمی ابری تا قسمتی ابری، گاهی با افزایش ابر و وزش باد با بیشینه ۲۸ و کمینه ۱۳ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 695705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.