قیمت روز خودرو / رشد اندک قیمت‌ها در بازار

قیمت خودرو در اولین روز هفته کمی بالا رفت و این افزایش قیمت بیشتر در سبد محصولات داخلی اتفاق افتاد و خودروهای مونتاژی به‌طور انگشت‌شمار رشد قیمت را تجربه کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قیمت خودرو امروز _شنبه بیست‌ودوم مهرماه_ با کمی افزایش قیمت همراه شد و شاهد رشد قیمت در بیشتر محصولات بودیم.

این افزایش قیمت بیشتر در محصولات داخلی اتفاق افتاد و خودروهای مونتاژی کمتر با رشد قیمت همراه شدند. گران شدن خودرو در چهارمین هفته از مهرماه در حالی بود که قیمت‌ها تا روز پنجشنبه هفته گذشته روند کاهشی داشت.

تغییر قیمت خودروهای داخلی

تا لحظه تنظیم این خبر قیمت خودرو آریسان ۲ از سبد محصولات ایران‌خودرو با چهار میلیون تومان افزایش قیمت به ۳۹۵ میلیون تومان در بازار آزاد رسید. سورن پلاس تیپ ۴ نیز که می‌توان از آن به عنوان دومین فیس‌لیفت خانواده سورن یاد کرد با دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رشد قیمت به ۵۷۷ میلیون تومان نزدیک شد.

علاوه بر این محصولاتی مانند پژو پارس سفارشی ELX افزایش قیمت کمی داشتند، به‌طوری که این محصول با ۵۰۰ هزار تومان افزایش به قیمت ۵۵۸ ملیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار آزاد خرید و فروش شد.

همچنین امروز خودروهایی مانند پژو ۲۰۷ اتوماتیک با کاهش قیمت همراه شد، به طوری که این خودرو با ۴ میلیون تومان کاهش به ۷۷۶ میلیون تومان رسید.

قیمت روز خودرو / رشد اندک قیمت‌ها در بازار

تغییر قیمت خودروهای مونتاژی

افزایش قیمت در خودروهای مونتاژی کمتر وجود داشت و تعداد انگشت‌شماری از محصولات با افزایش همراه شدند، به‌طوری که می‌توان گفت قیمت خودروهای مونتاژی در بازار امروز با رشد، کاهش و ثبات قیمت همراه بودند. برای مثال قیمت خودرو کی‌ام‌سی T8 با ۱۵ میلیون تومان افزایش به یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان رسید.

فیدلیتی پرایم پنج‌نفره که دو سالی است در بازار ایران عرضه شده نیز با همین میزان رشد قیمت همراه بود و به یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان نزدیک شد.

علاوه این قیمت خودروهایی مانند x22 دنده‌ای در بازار امروز بدون تغییر بود و این محصول با همان ۷۲۰ میلیون تومان خرید و فروش شد، همچنین خودروهایی مانند جک S5 افت قیمت را تجربه کردند. به طوری که این خودرو با دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کاهش به یک میلیارد و ۳۱۷ میلیون تومان رسید.

قیمت روز خودرو / رشد اندک قیمت‌ها در بازار

مطالعه بیشتر:

سامانه یکپارچه خودرو به‌روزرسانی شد + جزئیات

کد خبر 695692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.