گوشی گلکسی A55 از چه تراشه‌ای بهره می‌برد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی هوشمند گلکسی A55 به تراشه Exynos 1480 مجهز خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی گلکسی A54 اوایل سال جاری با مشخصات نسبتاً متوسطی معرفی شده است، اگرچه این گوشی از طراحی مشابه سری گلکسی S23 بهره می‌برد، اما حاشیه‌های ضخیم اطراف نمایشگر و تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ واکنش‌های متفاوتی در میان افراد به همراه داشته است؛ گزارش‌هایی که به تازگی منتشر شده است نشان می‌دهد که شرکت سامسونگ در حال آزمایش گوشی هوشمند میان‌رده بعدی خود است.

گوشی جدید میان‌رده سامسونگ که گلکسی A55 نام دارد، احتمالاً به تراشه Exynis1480 مجهز خواهد شد و با پردازنده گرافیکی AMD همراه خواهد بود. علاوه بر این به نظر می‌رسد که بخش دوربین گوشی یادشده به‌روزرسانی نخواهد شد و از همان سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی گلکسی A54 بهره می‌برد، این موضوع بدان معنا است که این گوشی دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین پنج مگاپیکسلی را حفظ خواهد کرد.

هنوز اطلاعات بیشتری در مورد گوشی گلکسی A55 در دسترس قرار نگرفته است، اما می‌توان انتظار داشت که این گوشی اوایل سال آینده در ماه مارس عرضه شود؛ انتظار می‌رود که از یک نمایشگر AMOLED بهره ببرد و انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین شود و از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی کند.

کد خبر 695647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.