در جشنواره سی‌وپنجم فیلم کودک، شعار «سرزمین زندگی» محقق شد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: مشارکت ارگان‌های مختلف در پیشبرد بهتر برنامه‌ موجب شد جشنواره از حالت فقط فیلم، خارج و شعار «سرزمین زندگی» محقق شود.

کمال حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تاکید بر اینکه امسال برای بهتر اجرا شدن جشنواره سی‌وپنجم تمام تلاش خود را به عنوان خدمتگزار کردیم، اظهار کرد: در این دوره از جشنواره مشارکت و حضور پررنگ کودکان و نوجوانان به عنوان داور و خبرنگار بیشتر از سال‌های گذشته بود.

وی افزود: تلاش کردیم با اجرای برنامه‌های جانبی از جمله، سرودن شعر و برنامه‌هایی از این دست فضای شادی را برای کودکان و نوجوانان فراهم کنیم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه اجرای برنامه‌های جانبی موجب آشنایی بیشتر خانواده‌ها و فرزندان با شهر اصفهان شد، خاطرنشان کرد: مشارکت سمن‌ها، خیریه‌ها و انجمن‌ها در پیشبرد بهتر برنامه موجب شد جشنواره از حالت فیلم خارج و شعار «سرزمین زندگی» محقق شود.

وی یادآور شد: تلاش کردیم با اجرای برنامه‌های جانبی واقعیت زندگی را بهتر به کودکان نشان دهیم تا شعار «اصفهان من شهر زندگی» به‌خوبی اجرا شود.

وی با بیان اینکه سال آینده برنامه‌های جانبی با محتوای بیشتر برگزار خواهند شد، خاطرنشان کرد: همچنین در تلاش هستیم که این برنامه‌ها را به سایر بخش‌های نیز کشور بسط دهیم.

کد خبر 695636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.