تبلور دانش و دنیادیدگی متخصصان و مشاوران داخلی در آکواریوم ناژوان

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اداره آکواریوم ناژوان توسط شهرداری گفت: تسلط و شناخت چنین فرایند و ساختاری سال‌ها دانش و دنیادیدگی می‌خواست که ما در ناژوان و با حضور چند مشاور داخلی آن را از نزدیک لمس کردیم که «ما می‌توانیم» و امیدواریم در ادامه نیز نتیجه این تلاش‌ها منجر به موفقیت شود.

به گزارش ایمنا، علی صالحی اظهار کرد: از مهرماه امسال با پایان مهلت قرارداد مشارکت سرمایه‌گذار خارجی، آکواریوم ناژوان توسط شهرداری اداره می‌شود.

وی افزود: فارغ از همه بحث‌ها در این رابطه، در چند بازدید، حین عملیات تحویل، تحول و به‌روزرسانی، یک گره عملی دیگر به بند «ما می‌توانیم» در دلم زده شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: فرایندی که مشابه داخلی در این ابعاد نداشت، از تکنولوژی و ایده تقریباً انحصاری بود، تمام تجهیزات آن خارجی بود و البته از همه مهم‌تر با موجود زنده سروکار داشت، کمتر کسی فکر می‌کرد که با وجود خلف وعده در آموزش و واگذاری در شرایط قابل بهره‌برداری، متخصصان داخلی بتوانند به آن ورود کنند.

تبلور دانش و دنیادیدگی متخصصان و مشاوران داخلی در آکواریوم ناژوان

وی ادامه داد: تاکید می‌کنم فارغ از آنچه رخ داده است، در این بازدیدها عزم و تصمیم و تلاش برای توانستن و تخصص و دانشی را دیدم که به ایرانی بودنم افتخار کردم.

صالحی تصریح کرد: تسلط و شناخت چنین فرایند و ساختاری سال‌ها دانش و دنیادیدگی می‌خواست که ما در ناژوان و با حضور چند مشاور داخلی آن را از نزدیک لمس کردیم که «ما می‌توانیم» و امیدواریم در ادامه نیز نتیجه این تلاش‌ها منجر به موفقیت شود؛ حتماً درباره سازوکار و فناوری آکواریوم‌های بزرگ‌مقیاس و تخصص‌های متعدد مورد نیاز در پلفت‌فرم‌های اینترنتی جست‌وجو کنید.

کد خبر 695487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عبدالمجید جمشیدزهی IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    0 0
    سلام علیکم من نزدیک دوسال هست ثبت کردم نظریه شما چیه من خسته شدم سورن پلاس دوگانه یا پارس سال کدوم خوبه