سرمربی تاتنهام هدایت تیم ملی انگلیس را بر عهده می‌گیرد؟

آنگه پستکوگلو، سرمربی تاتنهام در پاسخ به این سوال که آیا در آینده هدایت تیم ملی فوتبال انگلیس را بر عهده می‌گیرد، پاسخ جالبی داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قبل از آنکه آنگه پستکوگلو استرالیایی در تابستان هدایت تاتنهام را بر عهده بگیرد، تصمیم گرفت کار قبلی خود را نیمه‌تمام رها کند، لندنی‌ها در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ هشتم شدند و حالا رؤیای قهرمانی دارند.

با هدایت او، اسپرز در لیگ‌برتر شروعی عالی داشته و با ۲۰ امتیاز از ۸ بازی، به صدر جدول لیگ رسیده است، فرم درخشان تاتنهام باعث شده برخی تصور کنند که این سرمربی می‌تواند جانشین بالقوه گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس باشد، اما مرد استرالیایی به این ایده، اعتقادی ندارد.

او در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه تلگراف گفت: «آن‌ها مربی فوق‌العاده‌ای دارند، من فقط هشت بازی هدایت تاتنهام را بر عهده داشته‌ام.»

پستکوگلو قبلاً هدایت تیم ملی استرالیا را بر عهده داشت و حتی آن‌ها را به جام جهانی ۲۰۱۴ رساند؛ با این حال، او تصمیم گرفت تنها دو هفته پس از کسب جواز حضور در مسابقات ۲۰۱۸، از سمت خود کناره‌گیری کند و اصرار داشت که از این کار پشیمان نیست.

پستکوگلو گفت: «من از فرصت رفتن به جام جهانی استفاده نکردم، ما واجد شرایط بودیم و می‌توانستم در رقابت‌ها حاضر باشم؛ دلیل اینکه استعفا دادم، این بود که از کاری که انجام می‌دادم لذت نمی‌بردم. بدیهی است که تصمیم آسانی نبود، زیرا فرصت رفتن به جام‌جهانی را داشتم، اما به نظرم، این، تصمیم درستی برای من بود، و اگر در آن زمان، این تصمیم را نمی‌گرفتم و اگر تا بعد از جام جهانی صبر می‌کردم، بدون شک الان اینجا در تاتنهام نبودم‌.»

این احتمال وجود دارد که پستکوگلو به ورزشگاه ومبلی برود تا جمعه شب شاهد دیدار انگلیس با تیم سابق خود، استرالیا باشد؛ با این حال، تاتنهام پس از تعطیلات فیفادی در تاریخ بیست‌وسوم اکتبر، میزبان فولام خواهد بود.

کد خبر 695377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.