نظافت و شست‌وشوی روزانه جاده سلامت در ناژوان

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان گفت: با توجه به انجام پروژه‌های زیرساختی و دغدغه شهروندان برای نظافت جاده سلامت، این جاده تا پایان انجام پروژه‌ها هر روز نظافت می‌شود.

مهدی قائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به انجام پروژه‌های زیرساختی، به‌ویژه خط لوله (کلکتور شمال و کلکتور جنوب ناژوان) و مطالبه شهروندان و دغدغه ایجادشده برای نظافت در جاده سلامت، مدیریت ناژوان قصد دارد تا پایان پروژه و اجرای روکش آسفالت، هر روز جاده سلامت را نظافت و آب‌پاشی کند.

وی افزود: با توجه به مشکلات کم‌آبی و لزوم رعایت و کنترل مصرف آب، این اقدام با به‌کارگیری نیروی انسانی مجرب، خودرو جارو و دستگاه جدول‌شوی تحت نظارت همکاران اداره خدمات شهری و محیط زیست ناژوان صورت می‌گیرد.

نظافت و شست‌وشوی روزانه جاده سلامت در ناژوان

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان ضمن عذرخواهی از شهروندان بابت بعضی مشکلات ایجاد شده برای استفاده‌کنندگان از جاده‌های سلامت شماره یک و دو، تصریح کرد: این پروژه‌ها از جمله پروژه‌های حیاتی در راستای حفظ محیط زیست، درختان و فضای سبز عرصه است.

وی با بیان اینکه این اقدام در راستای تکریم شهروندان و کاهش مشکلات در دستور کار قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: ضمن بررسی رفع مشکل با روکش موقت، تسریع در اجرا و خاتمه پروژه نیز در دستور کار قرار گرفته است که امیدوارم خبرهای خوشایند آن را به اطلاع شهروندان برسانیم.

کد خبر 695283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.