راه مبارزه با دشمن، استفاده از زبان هنر است

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: امروز جنگ دشمن در مدارس است و در این مسیر روی کودکان و نوجوانان کار می‌کند که باید با ابزار هنر با آن‌ مبارزه کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حامد علامتی صبح امروز _پنجشنبه بیستم مهرماه_ در آئین معارفه مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان اظهار کرد: فلسفه وجودی فعالان فرهنگ، هنری و دینی فرمایشات رهبر انقلاب در زمینه حلقه‌های مردمی است و در این راستا اگر در زیرمجموعه‌های فرهنگی قصد موفقیت داریم، نیازمند اضلاع مختلف است.

وی افزود: در کانون پرورشی فکری چند پروژه فیلم و انیمیشن داریم که با حوزه هنری در حال پیشبرد است اما یکی از اضلاع مهم این امر نهادهای مردمی هستند، در این راستا در حوزه دولت باید خود را از تصدی‌گر عبور دهیم که حلقه‌های میانی در این باره نقشی مهم دارند.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اظهار کرد: کانون پرورش فکری متعلق به همه است و در این راستا از فعالان فرهنگی تمام استان‌ها درخواست کمک داریم تا بار ما را بر دوش بگیرند.

وی ادامه داد: امروز جنگ دشمن در مدارس است و در این مسیر روی کودکان و نوجوانان کار می‌کند که باید با ابزار هنر با آن‌ مبارزه کرد.

کد خبر 695226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.