شاهد رونق فرهنگ و هنر در اصفهان هستیم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: برخی شهرها قدمت زیادی دارند، اما در اصفهان در کنار این ویژگی، شاهد رشد و رونق فرهنگ و هنر نیز هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی تمنایی پیش از ظهر امروز _چهارشنبه نوزدهم مهرماه_در نشست خبری انتخاب پایتخت کتاب ایران با بیان اینکه در اصفهان اقداماتی در زمینه اهمیت دادن کتاب در حال انجام است، اظهار کرد: اصفهان پیشینه بسیار قدیمی، فرهنگی و تاریخی دارد و در این راستا رهبر انقلاب نیز به اینکه اصفهان شهر فرهنگ، هنر، ایثار و مقاومت مردم با ایمان است اشاره کردند که این موارد بیانگر سابقه قوی اصفهان است.

وی افزود: اصفهان شهری نو و زنده است، چراکه امروزه در این شهر ارگان‌های مختلفی از جمله نهاد کتابخانه‌ها و کانون پرورش فکری کارهای نویی را انجام داده‌اند که باید آن‌ها را دید و لمس کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به اینکه شاهدیم که اصفهان میزبان رویدادهای فراملی از جمله جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و جایزه مصطفی است، تصریح کرد: برخی شهرها قدمت زیادی دارند، اما در اصفهان در کنار این ویژگی، شاهد رشد و رونق فرهنگ و هنر نیز هستیم.

وی گفت: ما با آرمان‌ها فاصله داریم اما در حال حرکت در مسیر هستیم و برای رسیدن به ارتقای فرهنگ مطالعه در شهر اصفهان تلاش می‌کنیم.

کد خبر 694989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.