ارزان‌ترین دستگاه میوه خشک کن خانگی و صنعتی از زبان بکردانه

قیمت دستگاه میوه خشک کن صنعتی یکی از عوامل مهمی است که هنگام خرید این دستگاه باید در نظر گرفته شود.

قیمت دستگاه میوه خشک کن با توجه به تغییرات ناگهانی ارز در کشور متفاوت است. طبیعی است هر چقدر ظرفیت تولید محصول توسط دستگاه بیشتر باشد، قیمت آن بیشتر می‌شود. هر خانواده باید بر اساس میزان نیاز خود و بودجه‌ای که برای این منظور کنار گذاشته است، اقدام به خرید دستگاه مناسب نماید. دستگاه میوه خشک کن به دو صورت می‌تواند کار کند و هر دو نوع آن در بازار وجود دارد. نوع اول با استفاده از انرژی الکتریکی و برق، انرژی لازم را برای خشک نمودن میوه‌ها فراهم می‌کند. نوع دوم دستگاه‌های میوه خشک گازی هستند که از انرژی گاز برای تولید گرما در داخل محفظه و خشک کردن میوه‌ها استفاده می‌نماید. دستگاه میوه خشک کن گازی نسبت به نوع برقی آن، دارای ابعاد بزرگ‌تری بوده و بر اساس نوع مدل تغییر می‌کند. لازم به ذکر است گروه تولیدی صنعتی بکردانه تنها دستگاه‌های میوه خشک برقی را تولید و عرضه می‌کنند.

قیمت دستگاه میوه خشک کن صنعتی

قیمت دستگاه میوه خشک کن صنعتی یکی از عوامل مهمی است که هنگام خرید این دستگاه باید در نظر گرفته شود. قیمت دستگاه میوه خشک کن صنعتی به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

  • ظرفیت دستگاه: دستگاه‌های میوه خشک کن صنعتی در ظرفیت‌های مختلفی تولید می‌شوند. هرچه ظرفیت دستگاه بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.
  • نوع دستگاه: دستگاه‌های میوه خشک کن صنعتی در دو نوع کابینی و تونلی تولید می‌شوند. دستگاه‌های کابینی معمولاً ارزان‌تر از دستگاه‌های تونلی هستند. دستگاه‌های کابینی قیمت پایین‌تری نسبت به دستگاه‌های تونلی دارند.
  • کیفیت دستگاه: دستگاه‌های میوه خشک کن صنعتی با کیفیت‌های مختلفی تولید می‌شوند. هرچه کیفیت دستگاه بالاتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. دستگاه‌های میوه خشک کن صنعتی با کیفیت بالا معمولاً از مواد اولیه باکیفیت‌تر و قطعات با کیفیت‌تر ساخته می‌شوند. این دستگاه‌ها همچنین دارای قابلیت‌های بیشتری مانند کنترل دما و رطوبت دقیق و قابلیت تنظیم زمان خشک‌کردن هستند.

قیمت دستگاه میوه خشک کن خانگی

قیمت دستگاه میوه خشک کن خانگی کمتر از دستگاه میوه خشک کن صنعتی می‌باشد، زیرا ابعادش نسبت به نوع صنعتی، بسیار کوچک‌تر است و برای گذاشتن در خانه نیاز به مکان بزرگی ندارد و به راحتی می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. بنابراین شما می‌توانید با خرید این دستگاه در منزل خود، با خشک کردن میوه‌ها و فروش آنها، درآمدزایی کرده و به اقتصاد خانواده خود کمک کنید زیرا بازار فروش میوه خشک بسیار داغ است و مردم هزینه زیادی برای خرید آنها پرداخت می‌نمایند. میوه‌های خشک و ترد، طعم و مزه لذت بخشی دارد. همچنین بهتر است بدانید مدل‌هایی که تعداد سینی‌های بیشتری دارد، قیمتشان بالاتر می‌باشد. در صورتی که شما می‌خواهید از این دستگاه برای مصرف در ابعاد بزرگ و خروجی بیشتر استفاده نمایید، بهتر است مدل‌های ۱۵ سینی و ۳۰ سینی را بخرید زیرا به خوبی می‌توانند نیاز شما را رفع کنند.

ارزان‌ترین دستگاه میوه خشک کن خانگی و صنعتی از زبان بکردانه

قیمت میوه خشک کن خانگی به ظرفیت تولید و امکانات آن بستگی دارد. برخی دستگاه‌های میوه خشک کن برقی و برخی گازی هستند. دستگاه‌های گازی در هر ساعت تقریباً بین ۱ تا ۲ لیتر گاز مصرف می‌کنند. دستگاه‌های میوه خشک ارائه شده در بکردانه از نوع برقی می‌باشند. اگر بخواهید میزان تولید روزانه دستگاه میوه خشک کن گازی را متوجه شوید، می‌توان گفت با دارا بودن میانگین ۲۰ سینی بزرگ و استاندارد در آن حدود ۵۰ تا ۷۰ کیلو میوه خشک تولید کرد. این دستگاه‌ها مقاومت بسیار بالایی دارند و کار کردن با آنها راحت است. صدای این دستگاه‌ها اصولاً بسیار کم بوده و آلودگی صوتی ایجاد نمی‌کند. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت و کسب اطلاعات در مورد دستگاه میوه خشک کن به سایت بکردانه مراجعه کرده و با شماره‌های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید. همچنین در صورتی که می‌خواهید برای خرید دستگاه میوه خشک کن اقدام نمایید، بهتر است با کارشناسان بکردانه مشورت کرده و به صورت رایگان راهنمایی شوید. بدون شک بکردانه بهترین دستگاه را با مناسب‌ترین قیمت در اختیار شما قرار می‌دهد.

قیمت میوه خشک کن گازی کوچک

کسانی که قصد خرید میوه خشک کن خانگی را دارند، کمتر به سود دهی از طریق خرید دستگاه فکر می‌کنند و بیشتر به دنبال خرید دستگاهی هستند که با وجود قیمت مناسبی که دارد، بتواند میوه و سبزی مصرف خانگی آنها را خشک کنند. البته بسیاری نیز هستند که از طریق خرید میوه خشک کن خانگی، کسب و کار کوچکی را راه اندازی کرده‌اند و موجب کسب درآمد خود می‌شوند. هدف همه خریداران میوه خشک کن خانگی قیمت مناسب آن است و از آنجا که میوه خشک کن‌های گازی قیمت مناسب‌تری دارند، اکثراً به دنبال خرید این مدل دستگاه‌های خشک کن هستند. قیمت دستگاه میوه خشک کن گازی کوچک با توجه به برند تولید کننده دستگاه، کیفیت کارایی دستگاه، جنس بدنه و سینی آن تعیین می‌شود. اگر قصد خرید چنین دستگاهی را دارید، سعی کنید که قیمت را اولویت اول خرید خود قرار ندهید و دستگاهی با عملکرد عالی بخرید.

ارزان‌ترین دستگاه میوه خشک کن خانگی و صنعتی از زبان بکردانه

جدول مشخصات میوه خشک کن گازی کوچک

از آنجا که برندهای مختلفی اقدام به تولید انواع دستگاه میوه خشک کن خانگی گازی در ابعاد کوچک می‌کنند، هر کدام دستگاه‌ها مشخصات مخصوص به خود را دارند. اگر دستگاهی که خریداری می‌کنید مشخصات جدول زیر را داشته باشد، گزینه خوبی برای خرید است.

سیستم گرمایش دستگاه

گازسوز

موتور رطوبت گیر

دارد

موتور گردش هوا

دارد

کنترل دما

دارد

جنس بدنه دستگاه

پوشش استیل یا گالوانیزه ضد زنگ عایق

اسکلت بدنه

اسکلت مستحکم پروفیلی

جنس سینی دستگاه

گالوانیزه

کارکرد

بی صدا

قابلیت دستگاه

مجهز به تایمر، مجهز به ترموستات دیجیتال

تعداد سینی، ابعاد و همچنین ظرفیت تولید میوه خشک کن گازی بستگی به نوع دستگاه دارد که باید هنگام خرید به این موارد نیز دقت کنید.

میوه خشک کن ارزان

میوه خشک کن یکی از دستگاه‌هایی است که این روزها با توجه به استقبال بالای مردم از میوه خشک، طرفداران زیادی پیدا کرده است. بسیاری از افراد به دنبال خرید میوه خشک کن ارزان قیمت و با کیفیت برای تهیه میوه خشک در منزل خودشان هستند. با استفاده از میوه خشک کن می‌توان میوه‌های هر فصل را خشک و برای فصول بعدی سال آماده کرد. المان‌های مختلفی بر قیمت دستگاه میوه خشک کن اثر می‌گذارد از جمله این عوامل می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ظرفیت و اندازه میوه خشک کن: هر چه ظرفیت و اندازه دستگاه میوه خشک کن بزرگ‌تر باشد قیمت بالاتری نیز خواهد داشت.
  • داشتن ترموستات: با استفاده از ترموستات امکان تنظیم کردن دمای میوه خشک کن وجود دارد و می‌توان دما را با توجه به میوه‌ای که برای تهیه چیپس میوه در دستگاه قرار داده‌ایم، تنظیم کنیم. واضح است دمای بهینه برای میوه‌های مختلف متفاوت خواهد بود که البته دستگاه‌های دارای این قابلیت قیمت بالاتری نیز خواهند داشت.
  • چگونگی جریان هوا در دستگاه میوه خشک کن: هر چه میزان توزیع جریان هوا در دستگاه میوه خشک کن یکنواخت‌تر و قدرتمندتر باشد، میوه‌ها با کیفیت بالاتری خشک می‌شوند. کیفیت گردش هوا در دستگاه میوه خشک کن به کیفیت فن دستگاه وابسته است. لازم به ذکر است دستگاه‌های میوه خشک کنی که از جریان عمودی برای شک کردن میوه‌ها استفاده می‌کنند از نظر قیمت، ارزان‌تر هستند.
  • توان مصرفی: دستگاه‌های میوه خشک کن با قدرت بیشتر، میوه‌ها را سریع‌تر خشک می‌کنند و البته قیمت بالاتری نیز دارند.
  • میزان صدای ایجاد شده توسط دستگاه حین عمل خشک کردن میوه: در دستگاه‌های جدید میوه خشک کن سعی شده تا از میزان صدای تولید شده توسط دستگاه کاسته شود به طوری که سر و صدای ایجاد شده آزار دهنده نباشد.

با توجه به مجموعه عواملی که در بالا به آنها اشاره شد و با در نظر گرفتن نیازهای شما برای خرید دستگاه میوه خشک کن، می‌توانید فاکتورهای مختلف را از چک لیست ویژگی‌های دستگاه میوه خشک کن حذف کنید و ارزان‌ترین دستگاه را با توجه به نیاز خود خریداری کنید البته دقت داشته باشید که هیچگاه کیفیت و نیاز خود را فدای قیمت ارزان دستگاه نکنید. میوه خشک کن را یکبار تهیه می‌کنید و برای چندین سال از آن استفاده می‌کنید پس دقت داشته باشید پرداخت کمی هزینه بیشتر، ارزش چندین سال استفاده راحت از دستگاه را خواهد داشت. شما عزیزان می‌توانید برای خرید میوه خشک کن ارزان و با کیفیت به سایت بکردانه مراجعه کنید. دستگاه‌های تولید شده توسط بکردانه با توجه به کیفیت بالایی که دارند با قیمت منصفانه به بازار عرضه شده‌اند.

کد خبر 694947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.