افزایش ۳۹ درصدی پروازهای خارجی استان یزد

مدیرکل فرودگاه‌های استان یزد گفت: در شش ماهه نخست امسال ۱۲۴ پرواز خارجی در فرودگاه بین‌المللی یزد انجام گرفته است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۹ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان یزد، کمال دهقان منشادی اظهار کرد: در نیمه نخست امسال با برقراری پروازهای داخلی، ۱۴ هزار و ۶۲۱ مسافر از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید آیت‌الله صدوقی یزد اعزام و پذیرش شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۷ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: در شش ماهه نخست سال جاری ۱۲۴ پرواز خارجی در فرودگاه بین‌المللی یزد نشست و برخاست داشتند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۹ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان یزد اضافه کرد: در حوزه حمل بار نیز بیش از دو هزار تن بار در شش ماه اول سال در فرودگاه بین‌المللی یزد جابجا شده است که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته پنج درصد افزایش داشته است.

دهقان منشادی با اشاره به جابجایی دو هزار و ۸۰۶ زائر اربعین از فرودگاه بین‌المللی یزد گفت: همچنین امسال تعداد پروازهای اربعین در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۵۰ درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: در روزهای بیست‌وهفتم مرداد ماه لغایت هجدهم شهریورماه تعداد ۲۰ سورتی پرواز ویژه ایام اربعین حسینی در فرودگاه بین‌المللی یزد انجام گرفت که این آمار در مقایسه با سال گذشته که هشت سورتی پرواز بود، سبب شد تا در اعزام و پذیرش مسافر نسبت به سال قبل ۱۸۶ درصد رشد داشته باشیم.

کد خبر 694788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.