برنامه بازیافت آنلاین در پنسیلوانیا ارائه شد

یک برنامه آنلاین جدید در پنسیلوانیا ارائه شده است که به افراد کمک می‌کند مکان‌های دفن زباله یا مرکزهای بازیافت را به آسانی پیدا کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، یک برنامه آنلاین جدید در ایالت پنسیلوانیا عرضه شده است که قادر است مکان‌های بازیافت زباله را به آسانی در اختیار کاربران قرار دهد، این برنامه دارای یک پایگاه داده و نقشه قابل جست‌وجو برای کمک به افرادی است که به دنبال مکان‌هایی برای دفع زباله یا بازیافت آن‌ها هستند؛ به نظر می‌رسد که اطلاعات این برنامه آنلاین به صورت مداوم به‌روزرسانی می‌‎شود و اطلاعات جدید در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

برنامه آنلاین یادشده اطلاعات مفیدی در مورد دفن یا بازیافت زباله‌های خاص مانند باتری، وسایل الکترونیکی یا لاستیک‌ها در اختیار کاربران قرار می‌دهد، معمولاً این زباله‌ها به روش معمول دفن یا بازیافت نمی‌شوند؛ علاوه بر این، برنامه در نظر گرفته شده برای افرادی که در روستاها و اطراف شهرها زندگی می‌کنند بسیار مناسب است.

کاربران می‌توانند اطلاعات ارائه شده توسط برنامه را با انتخاب چند گزینه فیلتر کنند، همچنین می‌توانند مواد، شرکت‌ها یا کد پستی‌های خاص را جست‌وجو کنند؛ امکان بزرگنمایی کردن نقشه نیز در اختیار افراد قرار می‌گیرد تا بتوانند به راحتی مکان مورد نظر خود برای دفن یا بازیافت زباله را پیدا کنند.

کد خبر 694441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.