راه‌اندازی سامانه جدید و هوشمند پاسخگویی به تماس‌های مردمی

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از راه‌اندازی سامانه جدید و هوشمند پاسخگویی به تماس‌های مردمی با شماره تلفن ۱۹۷ در مرکز نظارت همگانی بازرسی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ رضا الوندی هم‌زمان با پنجمین روز از هفته انتظامی در حاشیه جلسه ملاقات مردمی فرمانده انتظامی استان اصفهان که در دفتر نظارت همگانی بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: به منظور ارتقای بستر ارتباطی و بهبود کیفیت پاسخگویی کاربران به تماس‌های مردمی با شماره تلفن ۱۹۷ سامانه جدید و هوشمندی راه‌اندازی و روز گذشته با حضور فرمانده کل انتظامی کشور در مرکز نظارت همگانی فراجا از این سامانه رونمایی شد.

وی افزود: با راه‌اندازی سامانه جدید و هوشمند مرکز نظارت همگانی فراجا شاهد ارتقای امنیت در مکالمات، اخذ گزارش‌های مدیریتی، سرعت در ثبت و ارسال تقدیر، پیشنهاد، انتقاد، شکایت شهروندان در بستر اینترنت، اطلاع از آخرین وضعیت پیام ارسالی به صورت برخط، مدیریت اپراتورها به منظور پاسخگویی صحیح و به‌موقع و در نهایت افزایش رضایتمندی و کاهش صف انتظار مراجعه‌کنندگان خواهیم بود.

رئیس بازرسی فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: مشارکت مردم از طریق تسهیل در ارتباط، پاسخگویی به تمام تماس‌ها در مرکز، امکان ارسال پیام برای اپراتورها در شبکه، مشارکت حداکثری از طریق تسهیل در ارتباط و جلب رضایت و اعتماد مردم را از دیگر مزایای این سامانه است.

وی با بیان اینکه هر سازمانی موفقیت خود را در برقراری ارتباط مناسب، مؤثر و مناسب با جامعه هدف خود می‌بیند، گفت: پلیس نیز برای همین منظور سامانه ۱۹۷ که بهترین و آسان‌ترین راه برای ارتباط مستقیم و بی‌واسطه مردم با فرماندهان عالی فراجا است را ایجاد کرده و در اختیار شهروندان قرار داده است و این سامانه به صورت شبانه‌روز آماده دریافت تماس‌های مردم در قالب انتقاد، پیشنهاد، شکایت و تقدیر شهروندان از عملکرد پلیس است.

کد خبر 694407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    1 0
    اقا ما شکایت نداریم اصلا میخایم تقدیر کنیم واسه حفظ ظاهرم ک شده جواب بدید