۳ حادثه رانندگی ۳۳ مصدوم و فوتی برجای گذاشت + عکس

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از مصدوم و فوت شدن ۳۳ نفر در پی سه حادثه رانندگی خبر داد.

محمدنوید متقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: حادثه تصادف تراکتور با پژو آردی در کیلومتر پنج محور اسفرجان شهرضا، ساعت ۲۰:۴۰ روز گذشته _یکشنبه شانزدهم مهرماه_ به پایگاه امین‌آباد شهرضا جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام یک تیم عملیاتی به محل حادثه و حادثه دیدن دو نفر افزود: یک نفر در پی این حادثه جان خود را از دست داد.

۳ حادثه رانندگی ۳۳ مصدوم و فوتی برجای گذاشت + عکس

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان تصریح کرد: حادثه انحراف و واژگونی وانت بار در روستای فمی، ساعت ۲۱:۱۵ روز گذشته _یکشنبه شانزدهم مهرماه_ به پایگاه دکتر ترابیان بادرود جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام یک تیم عملیاتی به محل حادثه و حادثه دیدن ۹ نفر افزود: هشت نفر در پی حادثه رخ داده مصدوم شدند که سه نفر از آنها توسط مأموران اعزامی هلال‌احمر به مراکز درمانی مربوطه منتقل شدند، همچنین یک نفر بر اثر حادثه مذکور جان خود را از دست داد.

۳ حادثه رانندگی ۳۳ مصدوم و فوتی برجای گذاشت + عکس

متقی گفت: حادثه انحراف یک دستگاه اتوبوس در محور نطنز به کاشان به پایگاه امدادونجات جاده‌ای عوارضی باغ فین کاشان، ساعت ۰۴:۰۲ امروز _دوشنبه هفدهم مهرماه_ گزارش شد و بلافاصله ۲ تیم عملیاتی این جمعیت به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: این حادثه ۲۲ مصدوم داشت که پس از عملیات رهاسازی و انجام اقدامات اولیه توسط عوامل هلال‌احمر و اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

۳ حادثه رانندگی ۳۳ مصدوم و فوتی برجای گذاشت + عکس

کد خبر 694328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.