قیمت مسکن تهران (میدان خراسان) / خانه ۴۵ متری یک میلیارد تومان!

بر اساس مشاهدات میدانی، قیمت هر متر آپارتمان در میدان خراسان تهران از ۲۹ تا ۶۱ میلیون تومان متغیر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بر اساس مشاهدات میدانی، قیمت هر متر آپارتمان در میدان خراسان تهران از ۲۹ تا ۶۱ میلیون تومان متغیر است، یک آپارتمان ۶۰ متری در خیابان طیب با قدمت ۲۷ سال به قیمت هر متر ۶۱ میلیون تومان عرضه شده است، این آپارتمان در طبقه سوم واقع شده است و آسانسور ندارد. همچنین به گفته مالک فعلی این آپارتمان سند ندارد و به پارکینگ و انباری مجهز نیست.

یک آپارتمان یک‌خوابه ۴۵ متری در این منطقه عرضه شده است که قدمت چهارساله دارد و قیمت هر متر حدود ۴۲ میلیون تومان است، مالک این واحد مسکونی مدعی است که امکان دریافت وام ۹۶۰ میلیون تومانی زوجین برای این واحد وجود دارد، همچنین این واحد مسکونی دارای پارکینگ و آسانسور است.

علاوه بر این یک آپارتمان ۳۴ متری در این منطقه عرضه شده که قیمت هر متر از این آپارتمان که بیش از ۲۳ سال قدمت دارد، ۴۴ میلیون و ۱۱۷ هزار تومان است و قیمت کل آن یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است. این آپارتمان در طبقه دوم واقع شده است و آسانسور و پارکینگ ندارد.

یک آپارتمان نوساز نیز در همین منطقه عرضه شده است. این آپارتمان دوخوابه است و قیمت هر متر آن ۴۵ میلیون و ۴۵۴ هزار تومان مطرح کرده‌اند. فاصله این آپارتمان تا خیابان چهار پلاک است و قیمت تعیین شده برای این واحد مسکونی پنج میلیارد تومان تعیین شده است.

همچنین قیمت یک آپارتمان ۶۱ متری در این منطقه که بیش از پنج سال از سال ساخت آن می‌گذرد، دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تعیین شده است، درواقع هر متر این واحد مسکونی ۳۹ میلیون و ۳۴۴ هزار تومان است که یک‌خوابه بوده و دارای آسانسور و انباری است.

کد خبر 694284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.