بورس امروز ۱۷ مهر ۱۴۰۲ + شاخص و نمای بازار

بورس در دقایق ابتدایی معاملات امروز سبزرنگ بوده است، با توجه به کاهش دامنه منفی بعضی از سهم‌ها در روز گذشته، به نظر می‌رسد شاخص بتواند امروز روند بهتری داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نرخ دلار در بازار تهران به عدد ۵۲ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده و درمجموع نسبت به هفته گذشته رشد چهار درصدی داشته است، نفت نیز با رشد پنج درصدی به ۸۸ دلار رسیده است، در چنین شرایطی روند معمول این است که در چند روز پیاپی شاخص کل تا ۱۰۰ هزار واحد رشد کند، اما با توجه به شرایط سیاسی منطقه شاهد فشار فروش سنگین در بورس هستیم.

روز گذشته شاخص کل بورس ۵۲ هزار واحد ریزش داشت و ارزش معاملات نیز زیر پنج هزار میلیارد تومان بود، در بازار روز گذشته از نیم‌ساعت پایانی بسیاری از صفوف فروش جمع‌آوری شد و بعضی از سهم‌ها از منفی هفت درصد به منفی پنج تا شش درصد رسیدند، هرچند که این همچنان ادامه روند منفی است، اما می‌توان برای بازار امروز پیش‌بینی کرد که در ابتدای روند بازار شاهد تداوم فشار فروش هستیم و در نیمه دوم سطح تقاضا بهبود پیدا خواهد کرد، امیدواریم بازار بورس حمایت دو میلیون واحد را از دست ندهد زیرا با تثبیت بر زیر است سطح شرایط برای بازار دشوارتر خواهد شد.

رشد ۸۰۰ هزار واحدی شاخص بورس در دقایق ابتدایی معاملات

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _دوشنبه هفدهم مهرماه_ با رشد ۸۸۲ واحدی، به ۲,۰۰۲,۱۴۹ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افت ۱۳۸۹ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۹۰۳.۵۲۸ میلیون سهم بود که طی ۴۳,۵۰۹ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۶,۳۷۸ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۰,۱۹۴,۶۴۳ میلیارد ریال شد.

نمادهای «شپنا»، «فولاد» و «فارس» بیشترین تأثیر مثبت را در شاخص کل گذاشتند.

بورس امروز ۱۷ مهر ۱۴۰۲ + شاخص و نمای بازار

کد خبر 694241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.