۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰
دستگیری ۲۴ سارق در گیلان

رئیس پلیس آگاهی گیلان از اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سارقان سیم برق و تجهیزات انتقال نیرو و کابل مخابرات در سطح این استان و دستگیری ۲۴ سارق و یک مالخر خبر داد و گفت: سارقان به ۵۹ فقره سرقت اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا حدادی اظهار کرد: مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد و امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و همه شهروندان باید در این راستا به پلیس کمک کنند.

وی افزود: اجرای طرح عملیاتی دو روزه مبارزه با سارقان سیم برق و تجهیزات انتقال نیرو و کابل مخابرات در سطح گیلان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه در مدت اجرای این طرح با انجام اقدامات گسترده و عملیات‌های جداگانه، ۲۴ سارق و یک مال‌خر شناسایی و دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: بر اساس تحقیقات انجام شده، سارقان به ۵۹ فقره سرقت اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی رعایت نکردن نکات ایمنی را مهم‌ترین عامل سواستفاده سارقان دانست و تصریح کرد: توجه شهروندان به هشدارها و توصیه‌های پلیس نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع سرقت دارد.

کد خبر 694169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.