والیبال ارومیه را به روزهای اوج خود برمی‌گردانیم

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت: عدم وجود زیرساخت‌های مناسب در رده‌های پایه والیبال، صدمات جبران ناپذیری برای پایتخت والیبال آسیا خواهد زد.

محمد نقی‌پور در گفتگو با خبرنگار ایمنا خدمت صادقانه به والیبال را در ترمیم و بهبود تیم‌های پایه والیبال عنوان کرد.

وی یکی از دلایل ریزش بازیکنان ارومیه‌ای ملی پوش در رده‌های پایه را عدم داشتن زیرساخت‌های مناسب در این شهر توصیف کرد و افزود: امسال برای نخستین بار در تاریخ تیم‌داری والیبال ارومیه، قصد داریم با یک برنامه مدون و اصولی، وضعیت تیم‌های پایه و زیرساخت‌های این رده سنی را به وضعیت مطلوب برسانیم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با ابراز تأسف از اینکه چرا در تیم ملی نوجوانان بازیکنی از پایتخت والیبال آسیا نیست، گفت: هر سال مثلث طلایی تیم‌های ملی پایه ایران را بازیکنان ارومیه‌ای تشکیل می‌دادند ولی عدم برنامه‌ریزی صحیح در رده‌های پایه، والیبال این شهر را از روزهای اوج خود کنار زده و اکنون روند نزولی را شاهد هستیم.

نقی‌پور تصریح کرد: امسال برنامه‌هایی اصولی و مدون برای آکادمی والیبال شهرداری ارومیه نوشته‌ایم تا بعد از چندین سال وضعیت تیم‌های پایه والیبال این شهر را بهبود بخشیم.

وی افزود: اگر ما امروز در رده‌های پایه استعدادهای بالقوه‌ای که داریم را کشف نکرده و صاحب نباشیم، سایر باشگاه‌های کشور این بازیکنان ما را تصاحب کرده و پرورش خواهند داد و این فاجعه‌ای است برای شهری که نام پایتخت والیبال آسیا را یدک می‌کشد.

نقی‌پور ادامه داد: در نظر داریم کاری اصولی به یادگار برای والیبال این شهر بجا گذاریم و به لطف خدا و حمایت‌های شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه، تابستان امسال استارت آکادمی والیبال شهرداری ارومیه را زده‌ایم و انشاالله مطابق با برنامه‌ریزی پنج‌ساله، با بازیکنانی که در این آکادمی پرورش یافته‌اند، حسرت قهرمانی را بر دل تمامی رقیبان خواهیم گذاشت.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با بیان اینکه برای تحقق اهداف سازمان در تیم‌داری والیبال صبر هواداران را خواستاریم، تصریح کرد: معتقدم قهرمانی در شرایط کنونی والیبال ارومیه، صرفاً بالا بردن کاپ قهرمانی نیست و اکنون داشتن تفکر قهرمانی برای تحقق اهدافمان و ایجاد یک ساختار و شخصیت قهرمانی پیش‌زمینه کسب عنوان قهرمانی است.

نقی‌پور تأکید کرد: هم اکنون سر و سامان دادن به تیم‌های پایه مهم‌تر از کسب مقام قهرمانی بوده و حقیقتاً حمایت و شکیبایی هواداران است که ما را در راه رسیدن به این پروسه قهرمانی همراه خواهد کرد.

وی ادامه داد: امسال استارت این هدف بزرگ را زده‌ایم و با یاری بزرگان و صاحبان اصلی والیبال ارومیه، والیبال این شهر را با همدلی و وفاق به روزهای اوج خود برمی‌گردانیم.

کد خبر 693794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.