تامین ویلچر ورزشکاران پارابدمینتون توسط شهرداری یزد

شهردار یزد گفت: سه دستگاه ویلچر مخصوص ورزشکاران پارابدمینتون استان توسط شهرداری و نماینده مردم یزد در در مجلس شورای اسلامی تامین می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری یزد، ابوالقاسم محی‌الدینی در حاشیه دیدار با ورزشکاران یزدی که عمدتاً در عرصه‌های مختلف ملی و بین المللی حائز رتبه‌های خوبی هستند اظهار کرد: ورزشکاران نیازهایی را برای شرکت در مسابقات ملی و بین المللی مطرح کردند که برای حل آن‌ها بررسی و هماهنگی صورت گرفت.

وی با اشاره به نیازهای اصلی مطرح شده ادامه داد: یکی از اصلی‌ترین موارد، تهیه ویلچر مخصوص جهت شرکت ورزشکاران در این دوره از مسابقات بود.

شهردار یزد خاطرنشان کرد: مقرر شد دو دستگاه ویلچر توسط محمدصالح جوکار، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی و یک ویلچر هم توسط شهرداری یزد تهیه شود.

محی‌الدینی گفت: در خصوص حمل و نقل نیز مقرر شد ورزشکاران از دو دستگاه خودرویی که در اختیار انجمن ضایعه نخاعی استان قرار دارد استفاده کنند.

وی با بیان اینکه افراد جانباز و معلول بهترین نظارت را می‌توانند بر شهرها داشته باشند، افزود: آمادگی داریم تا مکان‌های نیاز به مناسب‌سازی توسط معلولان مشخص و نسبت به مناسب‌سازی محل اقدام کنیم.

کد خبر 693742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.