اهتمام جدی برای حل مشکلات در مناطق کمتربرخوردار را داریم

استاندار یزد یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم شهرستان بافق را تکمیل بیمارستان ۹۶ تخت‌خوابی دانست و گفت: اهتمام جدی برای حل مشکلات در مناطق کمتربرخوردار را داریم.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل استانداری یزد، مهران فاطمی در حاشیه نشست بررسی مسائل اولویت‌دار شهرستان بافق اظهار کرد: اهتمام جدی تیم مدیریتی استان به حل مسائل و مشکلات موجود در شهرستان‌ها است.

وی افزود: در این راستا، سلسله جلساتی با حضور نمایندگان هر شهرستان در مجلس شورای اسلامی و مسئولین استانی و محلی برگزار و تصمیمات لازم برای حل مسائل اساسی شهرستان‌ها گرفته می‌شود.

استاندار یزد اضافه کرد: ۱۱ پروژه اولویت‌دار شهرستان بافق از منظر نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، مسئولان شهرستان و اعضای شورای اسلامی شهر مطرح و مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

فاطمی یکی از مهمترین مطالبات مردم شهرستان بافق را تکمیل بیمارستان ۹۶ تختخوابی دانست و خاطرنشان کرد: به منظور تسریع در روند تکمیل این پروژه‌ها، در هفته آتی ۵۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه تزریق می‌شود.

وی با بیان اینکه به دانشگاه علوم پزشکی برای تکمیل پروژه تا دهه فجر سال جاری تاکید شده است، تصریح کرد: در صورت به‌وجود نیامدن مشکل در روند اجرای پروژه، این بیمارستان تا دهه فجر تکمیل و مردم از آن بهره‌مند می‌شوند.

استاندار یزد با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مورد بررسی ایجاد پهنه ریلی در شهرستان بافق است، ادامه داد: ایجاد پهنه ریلی شهرستان بافق در قالب یک شهرک صنعتی غیردولتی، با عاملیت شرکت یزد ریل دنبال می‌شود.

فاطمی تاکید کرد: پس از بررسی و تصویب طرح جامع مطالعاتی پهنه ریلی، فرآیندهای بعدی از جمله واگذاری زمین و سرمایه‌گذاری صورت می‌گیرد.

وی واحد پرورش ماهی تیلاپیا را یکی از ظرفیت‌ها و نقاط قوت شهرستان بافق دانست و گفت: تصمیمات خوبی جهت حل مشکلات آبی شهرک تیلاپیا شهرستان بافق اخذ شد.

استاندار یزد با اشاره به مسائل مربوط به طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان بافق، افزود: با توجه به مشکلات مربوط به بافت اراضی، به منظور ایجاد نشدن مشکلاتی پس از ساخت واحدها، مقرر شد آزمایش ژئوتکنیک انجام شود.

فاطمی از بررسی اراضی شهر بافق خبر داد و اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های میدانی این تیم در شورای مسکن استان، موضوع اراضی طرح نهضت ملی مسکن بافق تعیین تکلیف و فرآیندهای مربوط به آن با جدیت دنبال می‌شود.

کد خبر 693663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.