هدفون Dyson Zone با قابلیت تصفیه‌کننده هوا عرضه شد

هدفون Dyson Zone به قابلیت تصفیه‌کننده هوا مجهز شده است، دارای یک فیلتر الکترواستاتیک است که مانع ورود ۹۹ درصد ذرات آلودگی به بینی و دهان افراد می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت Dyson به‌تازگی یک هدفون مجهز به قابلیت تصفیه‌کننده هوا عرضه شده است که Dyson Zone نام دارد؛ این محصول دارای سیستم تصفیه دوگانه برای پاکسازی هوا از آلاینده‌های رایج شهری و گازهای مضر است و با یک ماسک مخصوص عرضه می‎‌شود که هوای تمیز را به بینی و دهان افراد منتقل می‌کند، همچنین کاربران می‌توانند از طریق این گجت به موسیقی یا پادکست گوش کنند.

هدفون Dyson Zone دارای حالت جریان هوای سه‌سرعته است که به لطف حسگر داخلی، بر اساس سرعت حرکت کاربر به صورت خودکار تنظیم می‌شود، این فرآیند باعث می‌‏شود همیشه به هوای تمیز دسترسی داشته باشید؛ این هدفون دارای یک فیلتر الکترواستاتیک است که قبل از نیاز به تعویض تا یک سال دوام می‌آورد، این فیلتر مانع ورود ۹۹ درصد ذرات به بینی و دهان افراد می‏‌شود، حتی ذرات بسیار کوچک به اندازه ۰.۱ میکرون و همچنین گازهای اسیدی مانند نیتروژن دی‌اکسید و گوگرد دی‌اکسید را به دام می‌اندازد.

هدفون Dyson Zone دارای فناوری حذف نویز فعال (ANC) و کاهش غیرفعال نویز است می‌تواند نویز را تا ۴۰ دسی‌بل کاهش دهد؛ این محصول با استفاده از فناوری بلوتوث ۵.۰ به دستگاه‌های دیگر متصل می‌شود؛ انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌‏شود؛ این محصول با هر بار شارژ تا ۵۰ ساعت دوام می‌آورد، البته استفاده از قابلیت تصفیه هوا بر عمر باتری تأثیر می‌گذارد. کاربران می‌توانند این هدفون را با قیمت ۷۱۹ دلار تهیه کنند.

کد خبر 693588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.