شرط تربیت فرزندان متدین، توجه به تربیت بانوان است

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان با تاکید بر اهمیت جذب و هدایت خواهران به مسیر سواد دینی گفت: تا بانوان به سمت تدین نروند، فرزندان آن‌ها نیز به این سمت نمی‌روند و در این مسیر اگر بتوانیم خواهران مبلغ تربیت کنیم، ارزش فراوانی دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد صبح امروز _شنبه، پانزدهم مهرماه_ در آئین افتتاح اجلاس مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران کشور اظهار کرد: یکی از اقدامات بسیار بزرگی که در جمهوری اسلامی شکل گرفت، مدرسه خواهران است زیرا نیازمند معلمان، مادران و استاد خوب هستیم.

وی با تاکید بر اهمیت جذب و هدایت خواهران در مسیر سواد دینی افزود: تا بانوان به سمت تدین نروند، فرزندان آن‌ها نیز به این سمت نمی‌روند و در این مسیر اگر بتوانیم خواهران مبلغ تربیت کنیم، ارزش فراوانی دارد.

امام جمعه اصفهان گفت: بر مسائل تبلیغی، تفسیر قرآن و نهج‌البلاغه یعنی موضوع اعتقادی برای خواهران، باید توجه ویژه‌ای داشت تا در ادامه شاهد نتایج مثبت آن باشیم.

وی تأکید کرد: در مسئله تبلیغ کم‌کاری‌هایی انجام شده است، در این راستا باید به این نکته توجه کرد تا مبلغان توانایی تبلیغ به دیگر زبان‌ها را نیز داشته باشند و امید است در این مسیر گام‌های بلندی برداریم.

کد خبر 693568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.