برگزاری جشنواره بزرگ رنگ و قصه در کهگیلویه و بویراحمد

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشنواره بزرگ رنگ و قصه در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام سید هاشم موسوی‌نیا عصر روز جمعه، چهاردهم مهرماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: جشنواره بزرگ رنگ و قصه به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان و با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار می‌شود.

وی افزود: داستان‌هایی از قرآن، طبیعت، نامداران میهن (دفاع مقدس، مدافعان حرم، مدافعان وطن) - داستان‌هایی از شاهنامه محورهای این جشنواره است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه پس از دریافت آثار و داوری به ۴۰ اثر برگزیده لوح تقدیر و کارت هدیه تقدیم می‌شود، گفت: جشنواره نقاشی و قصه‌گویی برای کودکان و نوجوانان سنین ۷ تا ۱۸ سال کهگیلویه و بویراحمدی به مناسبت هفته کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

وی ضمن دعوت از همه کودکان و نوجوان در سنین ۷ تا ۱۸ سال افزود: علاقه‌مندان در بخش نقاشی تصویر اثر و در بخش قصه‌گویی فیلم اثر خود را با حداکثر زمان ۷ دقیقه و حجم ۵۰ مگابایت تا تاریخ ۳۰ مهر ۱۴۰۲ که آخرین مهلت ارسال اثر هست به شماره ۰۹۹۰۹۶۸۱۴۹۶ در پیام رسان ایتا ارسال نمایند.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌نیا گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره جهت کسب اطلاعات بیشتر به اداره کل تبلیغات استان و اداره تبلیغات شهرستان‌ها و همچنین مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد مراجعه کنند.

کد خبر 693463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.