پیشنهادهای سه‌گانه مدیریت شهری اصفهان به رئیس جمهور/ اجرای طرح بوستان کشاورزی در مشهد

پربازدیدترین اخبار شورای شهر خبرگزاری ایمنا را در این بسته خبری می‌خوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ارائه پیشنهادهای مدیریت شهری به رئیس‌جمهور در قالب ۳ نامه»، «اجرای طرح نخستین بوستان کشاورزی مشهد اقدام شاخص مدیریت شهری است»، «توسعه استان همدان بر مبنای گردشگری است»، «شهرداری نسبت به رفع مشکل تسری ضوابط پیمانی اقدام کند»، «بهره‌برداری از پروژه پایانه شرق پایتخت تا بهمن‌ماه سال جاری» و «تصویب فرایند تشویقی احداث هتل برای نخستین‌بار در شهرداری اهواز» را در این بسته خبری پارلمان شهری ایمنا می‌خوانید.

ارائه پیشنهادهای مدیریت شهری به رئیس‌جمهور در قالب ۳ نامه

محمد نورصالحی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: این روزها دنیای اسلام در سرور و شادی است که امیدواریم برای مسلمانان جهان و شیعیان و همشهریان خیر و برکت داشته باشد.

وی با تبریک روز سالمند افزود: این روز را به کسانی که عمر خود را به خدمت جامعه و خانواده سپری کردند تبریک می‌گوئیم و امیدواریم بتوانیم برای رفاه و آسایش و برطرف کردن نیازهای این قشر کوشا باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در سفر رئیس‌جمهور به اصفهان امکان ملاقات مدیریت شهری فراهم نشد، اما در قالب ۳ نامه پیشنهادهایی را ارائه داده‌ایم.

اجرای طرح نخستین بوستان کشاورزی مشهد اقدام شاخص مدیریت شهری است

حمیدرضا محروقی، عضو شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: پروژه بوستان کشاورزی، اقدام بسیار ارزشمند و خلاقانه‌ای است و ضرورت دارد با تحقیق و مطالعه، نقاط ضعف آن شناسایی، برطرف و نقاط قوت آن نیز تقویت شود.

وی افزود: پروژه نخستین بوستان کشاورزی شهری مشهد واقع در حاشیه بزرگراه امام علی (ع) حد فاصل دانشجو تا سیدرضی یکی از اقدامات مؤثر مدیریت شهری است و علاوه بر آورد اقتصادی، پیوست اجتماعی و فرهنگی ارزشمندی دارد، بنابراین به تقویت نهاد خانواده‌کمک می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: نخستین پروژه بوستان کشاورزی شهری مشهد واقع در حاشیه بزرگراه امام علی (ع) حد فاصل دانشجو تا سیدرضی یکی از اقدامات مؤثر مدیریت شهری است که آورده اقتصادی، پیوست اجتماعی و فرهنگی ارزشمندی دارد.

توسعه استان همدان بر مبنای گردشگری است

حمید بادامی‌نجات، رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، مالی و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه تمام اعضای شورای اسلامی شهر اهمیت ثبت جهانی را درک کرده‌اند، اظهار کرد: شورای ششم در حوزه گردشگری بسیار خوب عمل کرده است.

وی با اشاره به اینکه امروز با هر نگاهی برای توسعه استان به گردشگری می‌رسیم، افزود: اولویت ما توجه به این مقوله مهم است و امسال را با توجه به ثبت جهانی هگمتانه با گردشگری آغاز کردیم و واقعیت امروز استان و شهر همدان در حوزه گردشگری است.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، مالی و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان گفت: تمام اعضای شورای اسلامی شهر اهمیت ثبت جهانی را درک کرده‌اند، شورای ششم در حوزه گردشگری بسیار خوب عمل کرده است و امروز با هر نگاهی برای توسعه استان به گردشگری می‌رسیم.

شهرداری نسبت به رفع مشکل تسری ضوابط پیمانی اقدام کند

مصیب نظری، رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس اظهار کرد: به شهرداری یک هفته فرصت داده می‌شود که نسبت به حل مشکل تسری ضوابط پیمانی اقدام و گزارش آن را به شورای اسلامی شهر اعلام کند.

وی افزود: طی روزهای اخیر و به محض اطلاع از مشکل و نارضایتی ایجاد شده برای کارکنان شهرداری، بلافاصله موضوع با قید فوریت در دستور کار قرار گرفت و تا حصول نتیجه مطلوب این پیگیری ادامه خواهد داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با تعیین ضرب‌الاجل از شهردار درخواست کرد نسبت به رفع مشکل تسری ضوابط پیمانی کارکنان و کارگران شهرداری بندرعباس اقدام کند.

بهره‌برداری از پروژه پایانه شرق پایتخت تا بهمن‌ماه سال جاری

سیدجعفر تشکری‌هاشمی، رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: در این بازدید آخرین گزارش‌ها از میزان پیشرفت پروژه و تأمین نقدینگی تا پایان شهریور ماه ارائه شد.

وی افزود: حدود سه ماه پیش از پروژه پایانه شرق بازدید انجام و مقرر شد تا این پروژه که دوره قبل رها شده بود، بار دیگر به بهره برداری برسد، براین اساس قراردادهای تأمین تجهیزات، آسانسورها، پله برقی‌ها، تجهیزات اطفای حریق و سیستم‌های هوشمند منعقد شده و مطابق با گزارشی که داده شده است، پیش‌بینی می‌شود بهمن‌ماه سال جاری این طرح به بهره‌برداری برسد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: آخرین گزارش‌ها از میزان پیشرفت پروژه و تأمین نقدینگی تا پایان شهریورماه ارائه شد و پیش‌بینی می‌شود پروژه پایانه جدید شرق تا بهمن‌ماه به بهره‌برداری برسد.

تصویب فرایند تشویقی احداث هتل برای نخستین‌بار در شهرداری اهواز

سیدناصر مهداوی، رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و توسعه گردشگری شورای اسلامی شهر اهواز اظهار کرد: اهواز جاذبه‌های ویژه خود را دارد و با توجه به شرایط خاص جغرافیایی در همسایگی کشور عراق قرار دارد و می‌تواند یک مرکز توریستی درمانی برای کشورهای همسایه باشد، اما در حال حاضر چنین شرایطی مهیا نیست.

وی افزود: علاوه بر جاذبه‌های گردشگری، وجود مراکز درمانی معتبر و هتل‌های مناسب از جمله مواردی است که بر جذب گردشگر تأثیرگذار است و با توجه به ظرفیتی که در اهواز وجود دارد ایجاد بسته‌های تشویقی برای احداث هتل در دستور کار شورای اسلامی شهر قرار گرفت.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و توسعه گردشگری شورای اسلامی شهر اهواز گفت: برای نخستین‌بار در تاریخ شورای اسلامی شهر و شهرداری اهواز، فرایند تشویقی احداث هتل تصویب شد.

کد خبر 693305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.