اقدامات مهمی در حوزه آموزش شهروندی انجام شده است

عضو شورای اسلامی شهر همدان گفت: طی سال جاری اقدامات مهمی در حوزه آموزش شهروندی با وجود کمبود نیرو و تخصیص نیافتن اعتبارات لازم انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید شهابی‌نیا امروز _پنجشنبه سیزدهم مهرماه_ در جلسه کمیسیون فرهنگی که با موضوع گزارش معاونت اجتماعی پیرامون آموزش شهروندی، برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه آموزش شهروندی با وجود کمبود نیرو و تخصیص نیافتن اعتبار لازم در سال جاری، اقدامات مهمی انجام شده است.

وی با اشاره به بعضی اقدامات شاخص در حوزه آموزش شهروندی افزود: معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری با استفاده از ظرفیت آکادمی فوتبال، بحث آموزش شهروندی را برای یک‌هزار نونهال و نوجوان ورزشی انجام داد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان خاطرنشان کرد: تأمین اساتید دوره‌های آموزش شهروندی از طریق فراخوان توسط جهاد دانشگاهی با حفظ وجهه علمی از دیگر اقدامات مؤثر در این حوزه بوده است.

شهابی‌نیا با بیان اینکه انیمیشن‌های آموزش شهروندی باید به شکل جدی پیگیری و سریع‌تر رونمایی شود، تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود، بحث آموزش شهروندی از ابتدای سال جاری به‌خوبی دنبال و اقدامات بنیادی خوبی در این حوزه برداشته شده است.

وی اضافه کرد: در مناطق چهارگانه مدیر اجتماعی و فرهنگی مستقر است و مسائل مالی مرتبط به ویژه در حوزه آموزش شهروندی باید از این طریق دنبال شود.

عضو شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اینکه مناطق باید در حوزه فرهنگی و اجتماعی قوی وارد شود، گفت: معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری باید به عنوان یک ستاد، برنامه‌ریزی کلی برای مناطق به‌ویژه در بحث آموزش شهروندی داشته باشد.

کد خبر 693116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.