فعالیت ۹ اکیپ گشت ستاد مهر اصفهان برای روان‌سازی ترافیک

مدیرکل اجرایی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: علاوه بر اینکه تمام بخش‌ها، تجهیزات و امکانات ترافیکی در سطح این کلان‌شهر فعال است، ۹ اکیپ گشت سیار ذیل ستاد مهر نسبت به پاک‌سازی و روان‌سازی گلوگاه‌ها و نقاط ترافیکی اقدام می‌کنند.

حمید آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه بیشترین تداخل ترافیکی در حاشیه تقاطع‌ها و مراکز آموزشی وجود دارد، اظهار کرد: پارک دوبل و توقف غیرمجاز خودروها بیشترین تأثیر را در افزایش حجم ترافیک ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه فعالیت گشت‌های سیار ستاد مهر از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۴ و ۱۶:۳۰ تا ۲۰:۳۰ است، افزود: اکیپ‌های گشت سیار ستاد مهر شامل بازرسان و کارشناسان شرکت واحد اتوبوسرانی، سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی و سازمان بار و کالای درون‌شهری است که به‌صورت مشترک با عوامل پلیس راهور نسبت به رفع مشکلات ترافیکی و اعمال قانون وسایل نقلیه متخلف اقدام می‌کنند.

مدیرکل اجرایی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین اقدامات در زمینه روان‌سازی ترافیک معابر، استفاده از ظرفیت‌های مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری است، گفت: در هفته نخست مهرماه با مدیریت و هماهنگی مرکز مدیریت و کنترل ترافیک، اکیپ‌های رفع تخلفات شهری نیز همراه با کشت‌های ستاد مهر در زمینه روان‌سازی تقاطع شهری اقدام و همکاری کردند.

کد خبر 692995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.