ایران و عربستان برای تکرار بازی سپاهان و الاتحاد توافق دارند

وزیر امور خارجه گفت که بین ایران و عربستان سعودی توافقی وجود دارد که بازی سپاهان و الاتحاد در زمان مورد توافقی تکرار شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین امیرعبداللهیان در حاشیه جلسه هیئت دولت اظهار کرد: درباره اتفاقی که دوشنبه شب برای بازی دو تیم ورزشی سپاهان و الاتحاد اتفاق افتاد، در همان زمان من با وزیر خارجه عربستان سعودی در تماس مستقیم بودم.

وی افزود: روابط تهران و ریاض در مسیر درست خود پیش می‌رود و ما نباید اجازه دهیم ورزش تبدیل به یک اهرم سیاسی در دست هر طرفی شود. توصیه ما به AFC این است که حتماً در خصوص اتفاقی که افتاده است بر مبنای فنی نظر دهد. نظر ما و سعودی این است که در زمان دیگری بازی تکرار شود.

امیرعبداللهیان همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که آمریکا اعلام کرده است تمایلی برای بازگشت به برجام ندارد، تصریح کرد: آمریکایی‌ها ریاکارانه عمل می‌کنند ما در مسیر دیپلماسی و مذاکره هستیم. به محض آن که به نقطه توافق نزدیک شویم، اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

وی درباره لغو روادید گردشگری نیز تصریح کرد: ما همین الان با ده‌ها کشور لغو روادید برای گردشگری داریم. ضرغامی لیست جدیدی را اعلام کرد که همکارانم با نظر مثبت در حال مذاکره با کشورهای مقابل هستند که به صورت متقابل لغو روادید گردشگری داشته باشیم.

کد خبر 692809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.