بهترین بستر برای معرفی محصولات فناورانه نمایشگاه‌ها است

مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان گفت: هر شرکتی نیازمند معرفی محصولات خود به ارگان‌های مختلف است و به تبع آن شرکت ما نیز با این نیاز مواجه است که در این راستا بهترین بستر برای معرفی نمایشگاه‌ها و رویدادهای مختلف و برقراری ارتباط با شرکت‌ها است.

علی صالح‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در سال ۱۳۹۰ با ساخت دستگاه EMC Camera فعالیتمان را آغاز کردیم و در سال ۱۳۹۱ به عضویت پارک علم و فناوری دانشگاه تهران درآمدیم. تا به امروز این شرکت توانسته با همکاری نخبگان دانشگاه‌های معتبر کشور محصولاتی را تولید کند که مشابه خارجی ندارند و از لحاظ هزینه تمام شده دارای مزیت رقابتی با محصولات خارجی هستند.

وی افزود: زمینه فعالیت شرکت ساخت دستگاه‌های اندازه‌گیری با ایده‌های اپتیکی است. این شرکت به صورت کلی در سه حوزه ساخت دستگاه می‌کند که شامل حوزه ابعادی، حوزه ارتعاش سنجی از راه دور و نزدیک و حوزه VAR (واقعیت مجازی) است.

مدیر عامل این شرکت فناور اظهار کرد: برخی از دستگاه‌های ساخته شده توسط شرکت ما شامل پروفیلومتر، اسکنر لیزر فضایی، ضخامت سنج لایه‌های نازک و انترفرومتر است.

وی درباره هدف‌گذاری این شرکت در آینده گفت: هدف از تأسیس این شرکت فناور ساخت و فروش تجهیزات به ارگان‌ها و سازمان‌های دیگر بوده است که در این راستا چشم انداز اصلی شرکت ما کسب سهم چشم‌گیری از بازار جهانی در حوزه اندازه‌گیری با استفاده از روش‌های اپتیکی است.

صالح‌پور تصریح کرد: هر شرکتی نیازمند معرفی محصولات خود به ارگان‌های مختلف است به تبع شرکت ما نیز با این نیاز مواجه است که در این راستا بهترین بستر برای معرفی نمایشگاه‌ها و رویدادهای مختلف و برقراری ارتباط با شرکت‌ها است.

وی درباره تأثیر نمایشگاه ملی فن‌نما گفت: تأثیر اصلی هر نمایشگاه به میزان ارتباطات ایجاد شده بستگی دارد که معمولاً بعد از پایان نمایشگاه مشخص می‌شود. نمایشگاه فن‌نما در حوزه‌های وسیع برگزار شده و نمایشگاه تخصصی در یک حوزه نیست. برای فناوران نمایشگاه‌های تخصصی تأثیرات بهتری دارند.

کد خبر 692627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.