ساعت هوشمند Boat Lunar Mirage چه ویژگی‌هایی دارد؟

ساعت هوشمند Boat Lunar Mirage دارای حسگر سنجش ضربان قلب، سنسور اندازه‌گیری میزان اکسیژن خون و ردیاب خواب است و از بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ساعت هوشمند Boat Lunar Mirage که به‌تازگی در هند عرضه شده است، دارای نمایشگر ۱.۵۲ اینچی HD با رزولوشن ۳۶۰ * ۳۶۰ پیکسل و میزان روشنایی ۵۵۰ نت است و از ۱۰۰ واچ‌فیس پشتیبانی می‌کند؛ این گجت پوشیدنی تماس بلوتوثی از طریق میکروفون داخلی را ارائه می‌کند و بیش از ۱۰ مخاطب را ذخیره می‌کند.

ساعت هوشمند Boat Lunar Mirage دارای حسگر سنجش ضربان قلب، سنسور اندازه‌گیری میزان اکسیژن خون و ردیاب خواب است و از بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند؛ این محصول گواهی IP67 را دریافت کرده است و در برابر آب و گردوغبار مقاوم است؛ باتری مورد استفاده در این محصول با یک بار شارژ تا ۱۰ روز دوام می‌آورد.

از دیگر ویژگی‌های ساعت هوشمند Boat Lunar Mirage می‌توان به کنترل دوربین، کنترل موسیقی و به‌روزرسانی آب‌وهوا اشاره کرد. قیمت این محصول با بند سیلیکونی ۲۰.۴۲ دلار ارزیابی شده است، در حالی که قیمت نسخه دیگر با بند فلزی ۲۲.۸۲ دلار است، ساعت هوشمند یادشده در رنگ‌های سبز، مشکی، بنفش و خاکستری در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

کد خبر 692600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.