بنیاد مصطفی (ص) می‌تواند الگویی برای همکاری‌های علمی در جهان شود

دبیر جایزه مصطفی (ص) گفت: ظرفیت فراهم شده در بنیاد مصطفی (ص) متعلق به تمام و مراکز علمی اسلامی است و امیدواریم بنیاد مصطفی (ص) بتواند الگویی برای همکاری‌های علمی در جهان شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی صفاری‌نیا شامگاه دوشنبه_دهم مهر_ در مراسم اعطای پنجمین دوره جایزه علمی و فناوری مصطفی (ص) اظهار کرد: حضور شما در این مراسم احترام به علم و عالم و عالم کامل رسول برگزیده اسلام است، اهمیت دادن به کسانی است که برای سلامت، رفاه بشریت تلاش می‌کنند و دغدغه دارند فرزندان ما مسیر علم واقعی را بپیمایند.

وی ادامه داد: از حامیانی که ما در برگزاری این دوره همراهی کرده و مردمی‌ترین جایزه علمی جهان را با صاحب نامش سربلند کردند، متشکریم و امید است همه ما خادم‌المصطفی (ص) باشیم.

دبیر پنجمین دوره جشنواره جایزه مصطفی (ص) تصریح کرد: بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) ماموریت خود را همکاری و هم‌افزایی بین نقش‌آفرینان زیست بوم علم و فناوری و نوآوری جهان اسلام قرار داده است تا با اشتراک مساعی و امکانات بتواند نقش‌آفرین در پیشرفت علمی و فناوری جهان اسلام باشد.

وی ادامه داد: در طول فعالیت جشنواره مصطفی (ص) فعالیت‌های مختلف علمی برای دانش‌آموزان، دانشجویان، دانشمندان جوان و مراکز علمی و دانشگاهی تدارک دیده شده و هزاران دانشمند و فرهیخته علمی در آن شرکت داشته‌اند.

صفاری‌نیا گفت: ظرفیت فراهم شده در بنیاد مصطفی متعلق به تمام و مراکز علمی اسلامی است و می‌توانند بسته به علاقه خود از آن استفاده کنند و امیدوارم بنیاد مصطفی (ص) بتواند الگویی برای همکاری‌های علمی در جهان شود.

کد خبر 692503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.