اعلام نشدن نتایج آزمون استخدامی دبیری ۱۴۰۲ مشکلاتی را برای مدارس ایجاد کرد

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در هفته‌ای که گذشت، به دلیل اعلام نشدن نتایج آزمون استخدامی ماده ۲۸، نارسایی‌هایی در بعضی مدارس داشتیم که بیشتر آنها برطرف شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا ابراهیمی امروز _دوشنبه دهم مهرماه_ در برنامه‌ای رادیویی با اشاره به اینکه در هفته‌ای که گذشت، نارسایی در بعضی مدارس اصفهان با اعلام نشدن نتایج آزمون استخدامی ماده ۲۸ ایجاد شد، اظهار کرد: تاکنون بسیاری از این نارسایی‌ها برطرف شده است و موارد باقی‌مانده نیز تا پایان هفته رفع و رجوع می‌شود تا دانش‌آموزان در فضایی آرام به تحصیل بپردازند.

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی جاری، با رویکرد توجه بیشتر به مدارس دولتی، نگاه ویژه‌ای به مسائل آموزشی و پژوهشی خواهیم داشت، افزود: با ارائه آموزش‌های خانواده کاربردی به مسائل تربیتی مبتلا به خانواده‌ها خواهیم پرداخت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان درباره برگزاری اولین رویداد ملی دانش‌آموزی هوش مصنوعی در حاشیه جایزه مصطفی تصریح کرد: اصفهان با برگزاری این رویداد، پیشگام ترویج آموزش هوش مصنوعی در سطح دانش‌آموزی شد و به تعبیری علم و کاربرد را به یکدیگر نزدیک‌تر کرد.

وی با بیان اینکه به واسطه برگزاری رویداد ملی دانش‌آموزی هوش مصنوعی، جایگاه هویت دینی و ملی در شخصیت محصلان در حال افزایش است، خاطرنشان کرد: اصفهان میزبان جایزه بزرگ مصطفی است و ذیل این رویداد بزرگ، اتفاقی ویژه رقم خورد که در آن دانش‌آموزان برای نخستین بار در کشور گرد هم آمدند و درباره موضوعات هوش مصنوعی و پزشکی، هوش مصنوعی و صنعت و شهر هوشمند طرح‌های خوبی را ارائه دادند.

کد خبر 692414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.