حضور فرماندهان انتظامی شهرستان‌ها در نماز جمعه این هفته

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از حضور فرماندهان انتظامی شهرستان‌ها در نماز جمعه این هفته خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ جهانگیر کریمی اظهار کرد: برابر برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده، روز جمعه، چهاردهم مهرماه، همزمان با دومین روز از هفته انتظامی، سردار حمید علینقیان پور، فرمانده انتظامی استان اصفهان به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

وی افزود: فرمانده انتظامی استان اصفهان در این سخنرانی به ارائه عملکرد معاونت‌ها و پلیس‌های تخصصی و همچنین معرفی طرح‌ها و ایده‌های نوی پلیس استان برای ارتقای هرچه بهتر امنیت جامعه خواهد پرداخت و ضمن بیان مطالبات پلیس از مردم و دستگاه‌ها راه‌های مشارکت مردم در امنیت را نیز بیان خواهند کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: پس از پایان مراسم نماز جمعه، فرمانده انتظامی استان اصفهان به صورت چهره به چهره با شهروندان دیدار می‌کند و به سوالات آنها در حوزه نظم و امنیت استان پاسخ خواهند داد.

وی ادامه داد: قرائت قرآن و اذان توسط قاری برتر پلیس استان اصفهان، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای پلیس و همچنین کارکنان نمونه پلیس استان، ارائه برشورهای آموزشی و هشداری، ارائه مشاوره توسط کارشناسان مشاوره پلیس و همچنین ارائه خدمات رایگان پزشکی از دیگر برنامه‌های جانبی است که به مناسبت هفته انتظامی در حاشیه نماز جمعه این هفته شهر اصفهان اجرا می‌شود.

سرهنگ کریمی گفت: مشابه این برنامه در تمام شهرستان‌های استان نیز اجرا می‌شود و فرماندهان انتظامی شهرستان‌ها به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه به سخنرانی می‌پردازند و پس از پایان مراسم هم به همراه معاونان و مدیران خود در جمع نمازگزاران حضور می‌یابند و به مشکلات آنها در حوزه نظم و امنیت رسیدگی خواهند کرد.

هفته انتظامی از روز پنجشنبه سیزدهم مهرماه با حضور فرماندهان و کارکنان انتظامی در گلستان‌های شهدا سراسر کشور و غبارروبی مزار شهیدان گلگون کفن ایران اسلامی آغاز و در روز چهارشنبه، نوزدهم مهرماه به پایان می‌رسد.

کد خبر 692400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.