شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، بسترساز حضور مردم در عرصه‌های مختلف است

رئیس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه حضور مردم در عرصه‌های مختلف نیازمند بستر است که در این عرصه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مسئول است، گفت: این شورا خود عِده و عُده‌ ندارد، اما بسیاری از هماهنگی‌هایی که برای اجرای مراسم‌ها نیاز است را هماهنگ کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدعلی احمدی صبح امروز _دوشنبه، دهم مهرماه_ در مراسم تکریم و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: نماد مردمی بودن انقلاب، حضور مردم در صحنه‌های مختلف از جمله انتخابات است، اما در کنار این امر، عرصه‌ها و صحنه‌های دیگری وجود دارد که نشان از زنده بودن انقلاب و پای کار بودن مردم دارد.

وی با بیان اینکه حضور مردم در عرصه‌های مختلف نیازمند بستر است که در این عرصه شورای هماهنگی تبلیغات مسئول است، افزود: این شورا خود عِده و عُده ندارد، اما بسیاری از هماهنگی‌هایی که برای اجرای مراسم و نشان دادن عظمت آن‌ها نیاز است را هماهنگ می‌کرده است.

رئیس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با یادآوری اینکه در سال‌های گذشته طراحی‌های دشمنان سخت و پیچیده شده است و بر همین اساس نیازمند برنامه و طراحی‌های ویژه و هوشمند هستیم، تصریح کرد: در ایام شیوع کرونا ویژگی‌هایی وجود داشت و بعضی به‌دنبال اجرا نشدن برنامه‌های دینی و مذهبی و ترویج یأس و ناامیدی بودند که این امر نیازمند برنامه‌ریزی ویژه بود؛ بر همین اساس با وجود شرایط کرونایی از هیچ مناسبتی غفلت نشد و با رعایت قانون و شیوه‌نامه‌ها برنامه‌ها برگزار شد و خدا را شاکریم که در بعضی موارد مورد تقدیر رهبر انقلاب قرار گرفتیم.

وی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات به دنبال این بوده و هست که مردم را امیدوار کند و نشان دهد همه در صحنه حضور دارند که این موضوع با همت افراد مختلف رقم خورد.

احمدی با تاکید بر اینکه پذیرفتن این مسئولیت در ابتدای مسیر بنا بر تکلیف بود، اظهار کرد: طرح‌ریزی مردمی برنامه‌ها با ایجاد اتاق‌های فکر و هیئت‌های اندیشه‌ورز، نقش دادن به جوانان، کار بدون جهت‌گیری سیاسی و تأثیر نپذیرفتن از جریانات و فشارها، کم‌هزینه برگزار کردن برنامه‌ها، تصمیم در لحظه و نشان دادن پیشتازی اصفهان، همدلی و هم‌افزایی و شبکه‌سازی مردمی از مهم‌ترین رویکردهای مدنظر در این ایام بود.

وی با اشاره به خاطره‌ای از ایام شهادت حاج قاسم اظهار کرد: سیزدهم دی‌ماه ۱۳۹۸ و شهادت حاج قاسم، هماهنگی‌هایی انجام شد تا مراسم راهپیمایی را بعد از نماز جمعه برگزار کنیم و بلافاصله نیز تصمیم بر این شد روز بعد هم مراسمی در میدان امام (ره) برگزار شود، آن روز با بارندگی شدیدی مصادف شد و ابتدا شخصی در میدان حضور نداشت و عده‌ای پیام می‌دادند مراسم را به داخل مسجد منتقل کنید، اما امکاناتی آنجا نبود.

رئیس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان ادامه داد: در همان لحظه از روح قدسی حاج قاسم خواستیم خود عنایتی داشته باشند و در نهایت تصمیم گرفتیم مراسم را همان‌جا برگزار کنیم و مراسم بسیار باشکوهی برگزار و تصاویر آن ماندگار شد.

وی ادامه داد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ۵ نیرو دارد و من هم از سوی سپاه مأمور بودم. در این ایام جز حقوق سپاه، هیچ حقوقی از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نگرفتم و کار را با کمک مجموعه‌های مختلف پیش بردیم.

کد خبر 692254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.