جشنواره مصطفی(ص) دانشمندان جهان اسلام را گردهم آورده است

رئیس دانشکده فناوری‌های نوین دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: جشنواره مصطفی در حقیقت یک رویداد علمی برای جمع‌آوری و گردآوری دانشمندان جهان اسلام است و بسیار خوب توانسته است از دوره‌های قبل تاکنون به اهداف مد نظر خود برسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیداحمد واعظ امروز _یکشنبه نهم مهرماه_ با اشاره به میزبانی دانشکده فناوری‌های نوین دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در پنجمین دوره از برگزاری جشنواره جایزه مصطفی (ص) از دانشمندان متخصص در این حوزه اظهار کرد: این دوره از جشنواره با کمال افتخار در حال برگزاری در شهر اصفهان است، این جشنواره روز جمعه با حضور رئیس جمهور افتتاح شد و برنامه‌ها به ترتیب و به خوبی در حال اجرا است و ادامه دارد و فردا با اجرای مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به کار خود در شهر اصفهان پایان خواهد داد.

وی افزود: امروز در این دانشکده، میزبان سه تن از دانشمندان به نام‌های «دکتر البحری»، «دکتر نوید سید» و «دکتر امید فرخزاد» هستیم که این اساتید برجسته از دانشگاه‌های بسیار معتبر و از دانشمندان صاحب نام در رشته خود هستند.

رئیس دانشکده فناوری‌های نوین دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: دانشکده فناوری‌های نوین برای این سه دانشمند برجسته جهان اسلام به عنوان میهمان این جشنواره و این دانشکده برنامه‌های خوبی در نظر گرفته است و هر یک از این اساتید ابتدا در گروه‌های بیست‌نفره دانشجویان این دانشکده برای بحث و گفتمان تقسیم شدند تا هر یک از این گروه‌های بیست‌نفره بتوانند با این اساتید گفت‌وگوی علمی و چهره به چهره داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: بعدازظهر امروز نیز با توجه به ثبت نام‌هایی که از قبل انجام شده است، گروهی با حضور ۱۵۰ نفر تشکیل خواهد شد و در صفحه تخصصی دانشکده فناوری‌های نوین شرکت خواهند کرد. جشنواره مصطفی در حقیقت یک رویداد علمی برای جمع‌آوری و گردآوری دانشمندان جهان اسلام است و بسیار خوب توانسته است از دوره‌های قبل تاکنون به اهداف مد نظر خود برسد.

واعظ گفت: دانشمندان مسلمان از سراسر دنیا در دوره‌های مختلف گرد هم می‌آیند و جوایزی نیز به چند تن از افراد برتر و صاحب‌نام و افرادی که در حوزه خود خدمات تأثیرگذاری داشتند، اعطا می‌شود، این جشنواره مزین به نام مبارک حضرت محمد مصطفی (ص) است و در آن امکان شبکه‌سازی به‌خوبی فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از پایه‌های محکم فعالیت‌های علمی، نت‌ورک‌ها هستند، تاکید کرد: بنا بر اهمیت این‌گونه فعالیت‌های علمی، ضروری است تا این حرکت‌های علمی با دانشمندان مسلمان انجام گیرد، دانشمندانی که دل در گرو اسلام و آئین مقدس محمدی و انقلاب دارند.

رئیس دانشکده فناوری‌های نوین دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود: در حال حاضر برنامه‌های جشنواره جایزه مصطفی (ص) به‌خوبی پیش می‌رود و در حال اجرا است و امیدواریم میزبان خوبی در این دوره از جشنواره برای میهمانان برجسته و صاحب‌نام خود در اصفهان باشیم.

کد خبر 692026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.