گسترش ارتباطات و تبادل تجربیات علمی و فناوری با برگزیدگان جهان اسلام

معاون پژوهشی و دبیر اجرایی برگزاری جشنواره جایزه مصطفی(ص) در دانشکده فناوری‌های نوین علوم پزشکی گفت: برگزاری این رویداد موجب می‌شود تا بتوانیم شبکه ارتباطی در حوزه آموزش، پژوهش و فناوری را با این اساتید برجسته و دانشمندان جهان اسلام گسترش دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، انوشه زرگر امروز _یکشنبه نهم مهرماه_ با اشاره به میزبانی دانشکده فناوری‌های نوین علوم پزشکی در دومین روز از برگزاری جشنواره جایزه مصطفی (ص) از دانشمندان متخصص در این حوزه اظهار کرد: این دانشکده یک دانشکده بین رشته‌ای و فعالیت آن در علوم بین رشته‌ای از جمله هوش مصنوعی، مهندسی بافت، نانومواد و نانوتکنولوژی است.

وی افزود: مهندسی پزشکی و بیوانفورماتیک یا تحلیل داده‌های زیستی نیز از جمله فعالیت‌های این دانشکده به‌شمار می‌رود که تنها در مقطع تحصیلات تکمیلی فعالیت می‌کند.

معاون پژوهشی و دبیر اجرایی برگزاری جشنواره جایزه مصطفی (ص) در دانشکده فناوری‌های نوین تصریح کرد: هدف از برگزاری این رویداد در این دانشکده ایجاد تبادل تجربیات علمی و فناوری با اساتید منتخب و برگزیده جهان اسلام است.

وی خاطرنشان کرد: در واقع برگزاری این رویداد موجب می‌شود تا بتوانیم شبکه ارتباطی در حوزه آموزش، پژوهش و فناوری را با این اساتید برجسته و دانشمندان جهان اسلام گسترش دهیم.

زرگر با اشاره به برنامه‌هایی که امروز این دانشکده برای میزبانی از این دانشمندان و اساتید در نظر گرفته است، گفت: بخش ابتدایی برنامه‌ها مربوط به استپ‌تاک به معنی گفت‌وگوی اعضای هیئت علمی دانشکده فناوری‌های نوین علوم پزشکی با دانشمندان جهان اسلام، همچنین دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای گسترش تبادل تجربیات است.

وی اضافه کرد: برنامه ویژه‌ای به صورت صفحه تخصصی، در خصوص مسیر حرکت از علم به سمت فناوری نیز بعدازظهر امروز برگزار خواهد شد.

کد خبر 691960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.