فارس آماده میزبانی از رئیس جمهور است

استاندار فارس با اشاره به در پیش بودن سفر دوم رئیس جمهور به این استان گفت: این استان آماده میزبانی از رئیس جمهور و هیات دولت است.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، محمد هادی ایمانیه عصر امروز_ شنبه هشتم مهر_ در جمع تعدادی از فرمانداران و بخشداران استان در شیراز اظهار کرد: در روزهای باقیمانده تا سفر ریاست جمهور، سایر مقدمات نیز از سوی فرمانداران و بخشداران فراهم شود تا استقبالی باشکوه و در شأن مردم این استان شاهد باشیم.

وی با اشاره به اجرایی شدن ۸۵ درصد مصوبات سفر اول رئیس جمهور و هیأت دولت به فارس به گواهی نمایندگان دفتر رئیس جمهور افزود: برای سفر دوم نیز یک سری مصوبات داریم که در جلسه امروز نمایندگان استان با معاون اجرایی رئیس جمهور قطعی خواهد شد.

استاندار فارس اضافه کرد: فرمانداران می‌توانند این موارد را برای ایجاد امید در شهرستان‌ها و دستاوردهای سفر آتی رئیس جمهور به نحوه شایسته اطلاع رسانی کنند.

ایمانیه همچنین از فرمانداران و بخشداران خواست شرایط و امکانات را به گونه‌ای فراهم کنند که در جریان سفر نظم و انضباط به شکل مطلوب حاکم باشد به گونه‌ای که مردم دچار زحمت نشوند.

وی، همچنین خواستار فراهم کردن شرایط برای بهره برداری مطلوب از پروژه‌های آماده افتتاح رسمی همزمان با سفر رئیس جمهور و هیأت دولت در شهرستان‌های استان شد.

استاندار فارس همچنین در این جلسه با اشاره به جایگاه فارس در زمینه تولید محصولات کشاورزی و باغی تاکید کرد: فرمانداران صنایع تبدیلی را جدی بگیرند.

ایمانیه افزود: با توجه به این جایگاه، فرمانداران باید از ایجاد صنایع تبدیلی به عنوان یک کار سرمایه گذاری حمایت کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شایسته و مطلوب نیست که ۳۰ درصد محصولات باغی و کشاورزی استان تبدیل به ضایعات شود.

کد خبر 691813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.