برگزاری دور سوم واگذاری زمین به خانواده‌های چند فرزندی در یزد

دبیر قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان یزد گفت: در دور سوم واگذاری زمین به خانواده‌های دارای بیشتر از سه فرزند، بیش از هزار قطعه زمین واگذار می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد، مهدیه‌السادات حسینی مطلق با اشاره به واگذاری زمین به خانواده‌ها، طبق قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اظهار کرد: هم‌زمان با ایام ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و حضرت امام‌صادق (ع) دور سوم واگذاری زمین به خانواده‌های مثبت سه فرزندی که فرزند سوم به بعد آن‌ها، بیست‌وچهارم مهرماه به بعد متولد شده باشد و خانواده‌های چهار فرزندی زیر ۲۰ سال، انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در دور سوم واگذاری زمین، بیش از هزار قطعه زمین واگذار می‌شود، افزود: متقاضیان واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن، قسمت قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد خاطرنشان کرد: تاکنون با اهدای بیش از سه هزار قطعه زمین ۲۰۰ مترمربعی به خانواده‌های مثبت سه فرزند و چهار فرزند زیر ۲۰ سال در دو دوره، استان یزد در رتبه اول واگذاری زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت قرار گرفته است.

حسینی‌مطلق گفت: طبق ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، دولت مکلف است یک قطعه زمین حداکثر ۲۰۰ متر مربع برای ساکنان در روستاها یا شهرهای کمتر از ۵۰۰ هزار نفر که تولد فرزند سوم آن‌ها پس از تاریخ تصویب این قانون بوده است و خانواده‌های دارای چهار فرزند زیر ۲۰ سال، اعطا کند.

کد خبر 691666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.