حمایت ارتش از تولیدات سینمایی / پدافند هوایی سوژه‌های بکری دارد

معاون هماهنگ‌کننده و رئیس ستاد نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: سوژه‌های پدافند هوایی بکر و ماندگار است، ارتش جمهوری اسلامی مطمئنا از پروژه‌های سینمایی دفاع مقدس که بتواند نقش‌آفرینی‌های نیروهای پدافند را به تصویر بکشد، حمایت می‌کند.

به گزارش ایمنا، امیر سرتیپ محمد یوسفی‌خوش‌قلب اظهار کرد: پدافند هوایی در ۲۸۸۸ روز دفاع مقدس به صورت بیست‌وچهار ساعته و تقریباً در تمام عملیات‌ها چه به صورت مستقیم و چه غیرمستقیم در زمینه دفاع هوایی و ایجاد چتر پدافندی برای نیروهای عمل‌کننده نقش داشته و تأثیرگذار بوده است.

وی افزود: با این وجود، تولیدات سینمایی مرتبط با دفاع مقدس در حوزه پدافند هوایی به حد کافی و لازم نبوده است، بر همین اساس لازم است در حوزه پدافند هوایی شاهد تولیدات بسیاری باشیم تا دلاورمردی‌های نیروها به خوبی به تصویر کشیده شود.

معاون هماهنگ‌کننده و رئیس ستاد نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: آثاری ساخته شده است، نه اینکه مورد رضایت نباشد، اما در مجموع کم است و باید بیشتر به این مقوله در سینما پرداخته شود.

وی گفت: سوژه‌های پدافند هوایی سوژه‌هایی بکر و ماندگار است و اگر بخواهیم منصفانه به آن بپردازیم از ماندگاری و مقبولیت اجتماعی خوبی برخوردار خواهد شد.

یوسفی‌خوش‌قلب دتاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی مطمئناً از پروژه‌های سینمایی دفاع مقدس که بتواند نقش‌آفرینی‌های نیروهای پدافند را به تصویر بکشد، حمایت خواهد کرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 691652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.