نجات جان ۵۶۳ شهروند به همت آتش‌نشانان کرمانشاهی

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه گفت: طی شش ماه نخست امسال، هزار و ۸۷۸ مورد حادثه به سازمان آتش‌نشانی اعلام شده که از این تعداد، ۱۰۹۶ مورد آتش‌سوزی و ۷۸۲ مورد آن حوادث مربوط به امداد و نجات بوده است و کارکنان سازمان آتش‌نشانی با سرعت هرچه تمام‌تر به کمک آسیب‌دیدگان شتافتند.

آتشپاد غلامرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از برنامه‌های انجام شده به مناسبت روز آتش‌نشانی و ایمنی خبر داد و اظهار کرد: به مناسبت روز آتش‌نشان چهارشنبه مزار شهدای شهر کرمانشاه گلباران شد و آتش‌نشانان کرمانشاهی به دیدار خانواده شهدا رفتند.

وی افزود: به همین مناسبت، ۲۵ آتش‌نشان کرمانشاهی با حضور در سازمان انتقال خون استان به همنوعان خود خون اهدا کردند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: یک دوره مسابقه ورزشی برای حفظ آمادگی کارکنان با شرکت ۷۰ ورزشکار در قالب ۱۰ تیم از ایستگاه‌های آتش‌نشانی سطح شهر برگزار و در پایان به تیم‌های اول تا سوم جوایزی اهدا شد.

رضایی ادامه داد: طی شش ماه نخست امسال، هزار و ۸۷۸ مورد حادثه به سازمان آتش‌نشانی اعلام شده که از این تعداد، ۱۰۹۶ مورد آن آتش‌سوزی و ۷۸۲ مورد از حوادث مربوط به امداد و نجات بوده است و کارکنان سازمان آتش‌نشانی با سرعت هرچه تمام‌تر به کمک آسیب‌دیدگان شتافتند.

وی گفت: در انجام این حوادث، ۵۶۳ نفر نجات پیدا کردند، ۲۶۲ نفر مجروح و مصدوم و ۱۶ نفر نیز فوت شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه اضافه کرد: طی این مدت ۳۴ مورد رفع آب‌گرفتگی و ۱۲۱ مورد استقرار حفاظت ایمنی در مراسم ملی، مذهبی و ورزشی انجام شده است.

کد خبر 691574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.